به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرعالیشهر؛ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم بابصیرت و انقلابی عالیشهر از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای گمنام  برگزار شد. مردم انقلابی عالیشهر همزمان با سراسر کشور یکبار دیگر با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و همدلی ملی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرعالیشهر؛ راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن با حضور پرشور مردم بابصیرت و انقلابی عالیشهر از میدان امام خمینی(ره) تا گلزار شهدای گمنام  برگزار شد.

مردم انقلابی عالیشهر همزمان با سراسر کشور یکبار دیگر با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن وحدت و همدلی ملی و پایبندی به ارزشها و آرمانهای امام و شهدا را به نمایش گذاشتند.

در این مراسم که امام جمعه ،بخشدار بخش مرکزی ، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیرعامل شرکت عمران و جمعی ازمسئولین همراه با اقشار مختلف مردم حرکت می کردند شرکت کنندگان با شعار مرگ بر آمریکا ،مرگ بر اسرائیل انزجارخود را از امریکا و اسرائیل نشان دادند.

امام جمعه عالیشهر در آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی با اشاره به انقلاب های شکست خورده اخیر کشورهای عربی رمز پایداری انقلاب اسلامی ایران را وجود رهبری ولایت فقیه و وحدت ملت شریف ایران دانست.

در پایان ضمن به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل، بیانیه راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن نیز قرائت شد و ورزشکاران رشته های رزمی به هنرنمایی پرداختند.

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد