پیام دکتر قائدی شهردار عالیشهر به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس به شرح زیر می باشد: با فرارسیدن ماه مهر، ماه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید نوید دوباره بالندگی و تعالی از راه می رسد. تا مشتاقان علم، خود را به این زیور گرانبها بیارایند و در مسیر سرافرازی گام بردارند. […]


پیام دکتر قائدی شهردار عالیشهر به مناسبت بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس به شرح زیر می باشد:


با فرارسیدن ماه مهر، ماه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید نوید دوباره بالندگی و تعالی از راه می رسد. تا مشتاقان علم، خود را به این زیور گرانبها بیارایند و در مسیر سرافرازی گام بردارند.


اینجانب بر خود وظیفه می دانم صمیمانه ترین شادباش ها را به مناسبت آغاز فصل شکوفایی و دانایی به دانش آموزان و دانشجویان عزیز و همه فرهنگیان  محترم تقدیم نمایم.


همچنین  گرامی می دارم هفته دفاع مقدس را که یاد آور رشادت ها و جانقشانی های شهدای گرانقدر، جانبازان و ایثارگران سرافراز و استقامت همه مردان و زنان غیور ایران زمین در دفاع از کیان آب و خاک  و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.


بدینوسیله مراتب تهنیت و تبریک خویش را به مناسبت این ایام غرور آفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیقات روز افزون مردم شریف عالیشهر را مسئلت می نمایم.

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد