دکتر مهدی قائدی شهردار جدید عالیشهر با همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی عالیشهر با استقبال کارکنان شهرداری در محل کار خود حضور یافت. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، پرسنل شهرداری در آیین استقبال از شهردار جدید عالیشهر ضمن تبریک به مناسبت انتخاب شایسته ایشان به عنوان شهردار عالیشهر  برای ایشان […]


دکتر مهدی قائدی شهردار جدید عالیشهر با همراهی رئیس و اعضای شورای اسلامی عالیشهر با استقبال کارکنان شهرداری در محل کار خود حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، پرسنل شهرداری در آیین استقبال از شهردار جدید عالیشهر ضمن تبریک به مناسبت انتخاب شایسته ایشان به عنوان شهردار عالیشهر  برای ایشان آرزوی موفقیت کردند.
شهردار عالیشهر نیز ضمن تقدیر از حضور کارکنان شهرداری ابراز امیدواری کرد: حضور وی سرآغاز دوره ای سراسر خدمت و توام با موفقیت برای شهر و شهرداری  باشد.
وی با تشریح نحوه مدیریت و خواسته خود از پرسنل شهرداری، بر تکریم ارباب رجوع تاکید و خواستار همکاری، تلاش و خدمات بیش از پیش کارکنان شهرداری شد
ایشان با تقدیر از اعتماد اعضای شورای اسلامی شهر و انتخاب ایشان به عنوان شهردار عالیشهر گفت: به یاری خداوند متعال و با هماهنگی هر پنج عضو محترم شورای اسلامی، آینده ای درخشان را برای شهر عالیشهر و همشهریان عزیزمان رقم خواهیم زد

رئیس شورای اسلامی عالیشهر در این نشست با تقدیر از زحمات آقای احمدی شهردار سابق و تبریک به شهردار جدید گفت: امیدوارم انتخاب شهردار بومی، جوان، پرانرژی، تحصیل کرده و دارای تجربه کافی گامی اثرگذار برای پاسخگویی به انتظارات شهروندان باشد و همچنین این انتخاب در جهت بهبود وضعیت پرسنل شهرداری و ایجاد انگیزه بیشتر برای گسترش خدمات به شهروندان عزیز باشد.
ایشان در پایان از تشکیل یک جلسه تودیع و معارفه درخور و شایسته  برای تقدیر از زحمات شهردار نستوه و زحمتکش جناب آقای احمدی و معرفی شهردار جوان و تحصیل کرده جناب آقای دکتر قائدی خبرداد.

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد