به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر و به نقل از "سپاس" ،سالها است که از ایجاد شهر جدید عالیشهر در حومه مرکز استان بوشهر می‌گذرد و همچنان برخی از مشکلات و معضلاتی وجود دارد که بسیاری از مردم از آن‌ها گلایه‌مند هستند.   یکی از مشکلات بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی […]

 

 

 

به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر و به نقل از "سپاس" ،سالها است که از ایجاد شهر جدید عالیشهر در حومه مرکز استان بوشهر می‌گذرد و همچنان برخی از مشکلات و معضلاتی وجود دارد که بسیاری از مردم از آن‌ها گلایه‌مند هستند.

 

یکی از مشکلات بی‌توجهی دستگاه‌های اجرایی به زیرساخت‌های عالیشهر و ارائه خدمات به شهروندان است که در برخی موارد شهروندان برای گذران امور خیلی جزئی باید مسافت‌های طولانی را طی کنند تا اموری انجام شود.

 

 

کندی اینترنت در برخی از فازهای عالیشهر

 

محمد کرمی یکی از ساکنان شهر جدید عالیشهر در گفت گو با سپاس با توجه به کند بودن سرعت اینترنت در عالیشهر ، گفت: چند سالی است که به‌صورت مستأجر در شهر جدید عالیشهر ساکن هستم که از همان ابتدا مشکلات مخابراتی و بخصوص سرعت اینترنت در شهر وجود داشت.

 

کرمی بابیان اینکه جمعیت روزبه‌روز در حال افزایش است، اظهار کرد: برخی از فازهای عالیشهر حتی از خطوط تلفن ثابت هم بی‌بهره هستند و برای برخی از امورات خیلی جزئی باید مسافت‌هایی را بگذرانند.

 

 

این شهروند عالیشهری افزود: برخی از اعضاء شورای شهر عالیشهر پیگیر امورات مردمی هستند و مشکلات اینترنت در برخی از فازها رفع شده است، اما هنوز کندی اینترنت و ضعف در زیرساخت‌های مخابراتی در شهر عالیشهر و بخصوص فاز4 وجود دارد و از مسئولین شهر و بخصوص شرکت مخابرات درخواست دارم تا چاره‌ای برای رفع زیرساخت‌های مخابراتی داشته باشند.

 

بهره‌مندی 70 درصد از شهروندان عالیشهری از سرعت اینترنت 3G

 

حسین رنجبریان عضو شورای شهر عالیشهر در گفت‌وگو با سپاس با تأیید این موضوع، گفت: با توجه به افزایش جمعیت و ایجاد فازهای جدید و ساخت‌وسازهای پی‌درپی مشکلات زیرساختی در حوزه مخابرات در شهر عالیشهر وجود دارد، اما شورای شهر نزدی به دو سال است که در حال پیگیری مستمر در حوزه مخابراتی و بخصوص اینترنت است.

 

 

عضو شورای شهر عالیشهر اظهار کرد: شرکت مخابرات استان بوشهر در حال بررسی و مطالعه طرح‌های مخابراتی در عالیشهر است و طرحی را با عنوان افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در فروردین‌ماه سال جاری اجرایی شد و در حال حاضر 70درصد شهروندان عالیشهری از سرعت اینترنت 3G  استفاده می‌کنند.

 

رنجبریان افزود: با پیگیری‌های انجام‌شده کارشناس طراحی و بهینه‌سازی همراه اول استان بوشهر از زیرساخت‌ها و امکانات عالیشهر بازدید کرند و راهکارهایی را برای افزایش سرعت اینترنت در دیگر نقاط شهر و بخصوص فازهای جدید به 3G  را ارائه دادند که این طرح در حال مطالعه است.

 

وی افزود: پیگیری‌ها مستمر است، اگر دستگاهای اجرایی همکاری کنند در کمترین زمان ممکن افزایش  سرعت اینترنت عالیشهر انجام خواهد شد و تسهیلات ایجاد ایستگاه‌های خدمات اینترنتی را با بهترین تجهیزات به بخش خصوصی واگذار و ایجاد خواهد شد.

 

 

عضو شورای شهر عالیشهر با اشاره به تلفن‌های ثابت در عالیشهر، بیان کرد: شرکت مخابرات استان بوشهر در حال بررسی و مطالعه طرح‌های مخابراتی در عالیشهر است و طرحی را با عنوان افزایش سرعت و پهنای باند اینترنت در فروردین‌ماه سال جاری اجرایی شد و در حال حاضر 70درصد شهروندان عالیشهری از سرعت اینترنت 3G  استفاده می‌کنند./انتهای پیام

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد