به مناسبت روز جهانی کودک؛ جشن پرواز بادبادک ها و ایستگاه نقاشی در شهر عالیشهر   کودکان عالیشهری به همراه والدینشان در بوستان ابریشم  با برگزاری جشن پرواز بادبادک ها روز جهانی کودک را جشن گرفتند.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ به مناسبت روز جهانی کودک جشن پرواز بادبادک […]

 

به مناسبت روز جهانی کودک؛

جشن پرواز بادبادک ها و ایستگاه نقاشی در شهر عالیشهر

 

کودکان عالیشهری به همراه والدینشان در بوستان ابریشم  با برگزاری جشن پرواز بادبادک ها روز جهانی کودک را جشن گرفتند.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ به مناسبت روز جهانی کودک جشن پرواز بادبادک ها و ایستگاه نقاشی در روز یکشنبه هفدهم مهرماه از ساعت ۱۶ در بوستان ابریشیم فاز ۴ عالیشهر با حضور پرشور کودکان و نوجوانان همراه با خانواده ها توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  مرکز عالیشهر و روابط عمومی شرکت عمران برگزار گردید.

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در حاشیه این جشن گفتند: نیاز کودکان بیش از همیشه به امید، شور و شادی می باشد و  افزایش شور و نشاط اجتماعی، شادی را در نسل نوپای جامعه تضمین و باعث رشد نسلی سالم برای آینده ی کشور می باشد.

 

از جمله قسمت های مختلف این برنامه علاوه بر پرواز بادبادک ها می توان به ایستگاه بازی های کودکان، ایستگاه نقاشی، اجرای محیطی مسابقه ماروپله، شعر خوانی و… اشاره کرد.

 

  روابط عمومی شهرداری و شوراری اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد