- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

آیین بازگشایی مدارس با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر

آیین بازگشایی مدارس با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، مهدی قائدی شهردار، خدارحم فراشبندی رئیس و محسن زنده بودی نایب رئیس شورای اسلامی و جمعی از مسئولین شهرداری در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ که صبح امروز در دبستان دخترانه آمایش و دبستان پسرانه شهید علیرضا رمضان زاده برگزار شد، حضور یافتند.

در این مراسم دکتر قائدی شهردار عالیشهر اول مهر را روزی به یاد ماندنی برای همه دانش آموزان توصیف کرد و اظهار امیدواری کرد دانش آموزان با کسب موفقیت در دوران تحصیل ، خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند

 ایشان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به همه دانش آموزان و معلمان افزود : امیدوارم یکایک دانش آموزان به عنوان آینده سازان این کشور بتوانند دین خود را نسبت به ایران عزیز ادا کنند و ما هم بیش از گذشته شاهد موفقیت روز افزونشان باشیم . 

شهردار عالیشهر در ادامه از معلمان درخواست کردند، شماره تلفن های اضطراری از جمله آتش نشانی ۱۲۵ ، اورژانس ۱۱۵ و پلیس ۱۱۰ را به دانش آموزان خود جهت مواقع اضظراری آموزش دهند.

دکتر مهدی قائدی در ادامه گفتند حمل و نقل دانش آموزان به وسیله سرویس های شخصی ممنوع است و سرویس حتما باید دارای مجوز و برچسب و تحت پوشش شرکت مجوز دار حمل و نقل دانش آموزان باشند. 

در پایان مراسم زنگ آغاز سال تحصیلی جدید توسط دکتر قائدی شهردار عالیشهر به صدا درآمد.

همچنین شهردار، رئیس و نایب رئیس شورای اسلامی  با حضور در فاز ۴ از مدرسه تازه تاسیس شهید علیرضا رمضان زاده  بازدید نمودند.

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

+19 [1]
0 [1]