- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

از ندای لبیک تا حضور پرشور بصیرتی مردم در یوم الله نهم دیماه عالیشهر

 

از ندای لبیک تا حضور پرشور بصیرتی مردم در یوم الله نهم دیماه عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر،  یوم‌الله ماندگار ۹ دی‌  روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، روز نمایش معجزه الهی تجلّی وحدت ملّت ایران حول محور ولایت و نماد ولایتمداری، دیانت، بصیرت، دشمن‌شناسی، تکلیف‌گرایی و عملِ به‌هنگام مردم فهیم، متدیّن و زمان‌شناس ایران اسلامی است.

 

مراسم گرامیداشت هفته بصیرت با سخنرانی  دکتر احمد بنافی ۱  دوشنبه شب  مصادف با ۹ دیماه بعد از نماز مغرب وعشاء در مسجد الجواد(ع) فاز با حضور  اقشار مردم و بسیجیان و کارکنان شهرداری عالیشهر برگزار گردید.

 دکتر بنافی با اشاره به تشابه شرایط فتنه ۸۸ با دوران جنگ صفین به تبیین جایگاه بصیرت در سعادت انسان و  شرایط آن خطبه با قضایا و فتنه ۸۸ از جهاتی نزدیکی و قرابت دارد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه ملت ایران در خلق حماسه ۹ دی ترفندهای دشمنان را خنثی کردند افزود: حضور حماسی مردم ولایت‌مدار در روز ۹ دی پاسخ بزرگی به اقدامات دشمنان بود و این  حماسه بزرگ ملت ایران در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت و ماندگار است.

 

از دیگر مراسمات هفته  بصیرت در عالیشهر نیز می توان سخنرانی دکتر افروغ شنبه شب  هفتم دیماه در مسجد امام حسن مجتبی (ع) فاز ۴ و سخنرانی حجت الاسلام کعبی یکشنبه شب هشتم دیماه در مسجد النبی(ص) فاز ۲ با حضور مردم ولایتمدار و انقلابی نام برد.

 

این مراسمات از طرف حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مدظله العالی) عالیشهر، پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران شهرداری عالیشهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی عالیشهر، هیئت امناء مسجد امام حسن مجتبی(ع)، هیئت امناء مسجد الجواد(ع)، هیئت امناء مسجد النبی(ص) و با همکاری  و مشارکت روابط شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر برگزار گردید.

 

به گزارش تصویر:

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

 

+2 [1]
0 [1]