- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

اولین نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی در عالیشهر برگزار می شود

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، دکتر قائدی شهردار عالیشهر ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: حضرت فاطمه (س)  الگویی کامل برای زن مسلمان است که حجاب یکی از مشخصه های ایشان بوده و پیروی از این بانوی بزرگوار تاریخ، باید همراه با رعایت عفاف و حجاب اسلامی باشد در همین راستا شهرداری عالیشهر در ادامه برنامه های فرهنگی خود نسبت به برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب در عالیشهر اقدام نموده است.

وی با اشاره به اینکه  ملزومات حجاب اسلامی باید ارزان و در دسترس باشد افزود: برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی توسط شهرداری عالیشهر در همین راستا بوده و غرفه های این نمایشگاه  به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار می گیرد.

قائدی گفت: در این نمایشگاه  غرفه های فروش محصولات ویژه عفاف و حجاب، غرفه ویژه طرح تعویض چادرو روسری کهنه با نو، غرفه محصولات فرهنگی ،غرفه مشاوره و غرفه کودک  با همکاری  فروشگاه های عفاف و حجاب و محصولات فرهنگی ، بسیج خواهران  و مرکز معارف اسلامی ویژه بانوان عالیشهر دائر می باشد.

شایان ذکر است این نمایشگاه  پنجشنبه مورخ ۱۲ بهمن ماه ساعت ۱۷ همراه با اجرای مراسم آیینی سنج و دمام افتتاح می گردد و تا ۱۶ بهمن ماه در محل سابق بازار هفتگی عالیشهر جنب نمایشگاه فروش کالا ادامه خواهد داشت.

0 [1]
0 [1]