- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

برگزاری جلسه شورای آموزش و پروش شهرستان بوشهر درشهر عالیشهر

برگزاری جلسه شورای آموزش و پروش شهرستان بوشهر درشهر عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، هفتمین جلسه شورای آموزش پرورش شهرستان بوشهر به میزبانی شهر عالیشهر برگزار شد ;که به مشکلات و خواسته های مدارس سطح شهر پرداختند.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در این جلسه بعد از صحبت و بیانات دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان بوشهر با تشریح اقدامات شهرداری عالیشهر در سال تحصیلی جاری پرداختند: شهرداری عالیشهر با تمام توان از ابتدای سال تحصیلی  به مدارس سطح عالیشهر خدمت رسانی کرده است‌. با توجه به دغدغه مدیران محترم مدارس شهرداری عالیشهر نسبت به کمک و همیاری جهت برگزاری اردوهای تفریحی اقدام نموده است.

شهردار عالیشهر در رابطه با طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان افزود: تصویب کمک ۴۰۰ میلیون ریالی برای طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان( کلاس های کنکور) یکی دیگر از اقدامات شهرداری در جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان بوده است که از ماه آینده پرداخت خواهد شد همچنین پنج درصد سهم عوارض به صورت صد در صد شهرداری عالیشهر به آموزش و پرورش پرداخت کرده است.

قائدی از دیگر خدمات ارائه شده به مدارس سطح شهر ابراز داشتند: زیبا سازی مدارس سطح شهر شعار نویسی ویژه مدارس، نقاشی و اجرای طرح های کودکانه و ورزشی از جمله خدمات شهرداری به اکثر مدارس سطح شهر بوده است. واحد ایمنی و آتشنشانی شهرداری نیز نسبت به آموزش ایمنی به دانش آموزان اقدام نموده است و همچنین جهت رفاه و امنیت کودکان با نظارت شورای ترافیک سرعت گیرها  ترمیم واحداث و خطوط عابر پیاده درب مدارس رنگ آمیزی شد.

 وی در ادامه افزود: در اردیبهشت ماه همایش باشکوه روز معلم شهرداری عالیشهراز۳۴۰ معلمین آموزشگاههای سطح شهر تقدیر و قدردانی بعمل آورد.

قائدی همچنین نسبت به طرح موفق ساماندهی سرویس مدارس خاطر نشان کردند: ساماندهی و نظارت بر سرویس مدارس از دیگر تلاش های شهرداری عالیشهر بوده است.

شهردار در خصوص مشکلات مدارس هم اضافه کرد : متاسفانه مدارس عالیشهر مشکلاتی نظیر عدم آبسردکن و کمبود وسایل خنک کننده دارند که با توجه به این که ۳۰ درصد دانش آموزان مدارس عالیشهر از روستاهای شهرستان تنگستان هستند و این قطعا توجه بیشتر آموزش و پرورش و سایر سازمان های مرتبط ، به مدارس این شهر را میطلبد.

در ادامه بیان داشتند: با همت رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر و همکارانم در شهرداری، هفته آینده پارک محصور خانواده سبز افتتاح خواهد شد که مدارس شهر نیز کلاس تئوری خود را در این مکان برگزار کنند و از این مکان استفاده بهینه را ببرند.

خدارحم فراشبندی رییس شورای شهر عالیشهر در مورد همت و تلاش مسئولین شهر و شهرستان افزود: دستگاه ها و سازمان ها برای ایجاد نمایندگی در عالیشهر اقدام کنند.

رییس شورای شهر عالیشهر در جلسه شورای آموزش و پروش شهرستان بوشهر گفت : با وجود حضور بالغ بر ۲۵۰ معلم و ۵۰۰۰ دانش آموز در شهر عالیشهر،  یکی از مهمترین خواسته شهروندان و فرهنگیان ایجاد نمایندگی آموزش و پرروش در عالیشهر است.

فراشبندی ضمن تشکر از شهردار اضافه کرد: شهردار محترم هر مصوبه ای که شورای شهر در جهت کمک به مدارس داشته است ، انجام داده اند.

وی بیان کرد: امیدواریم مسئولان نگاه ویژه تری نسبت به عالیشهر داشته باشند و علاوه بر شروع پروژهای بزرگ ، به فکر ایجاد نمایندگی ادارات و سازمان ها در عالیشهر باشند تا هزینه ایاب و ذهاب مردم برای انجام‌کارها به بوشهر کمتر شود.

در این جلسه روحانی معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری شهرستان بوشهر ، زنگنه بخشدار بخش مرکزی شهرستان بوشهر ، رواندوست رییس آموزش و پرورش شهرستان بوشهر،  فراشبندی رئیس شورای اسلامی شهر،  قائدی شهردار عالیشهر و و مدیران مدارس در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش در عالیشهر حضور داشتند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

+7 [1]
0 [1]