- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

برگزاری همایش زیباسازی با حضور  کلیه شهرداران و دهیاران استان در عالیشهر

برگزاری همایش زیباسازی با حضور  کلیه شهرداران و دهیاران استان در عالیشهر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر،  همایش آشنایی با زیبا سازی شهری امروز از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۱:۳۰  در مجتمع هنری آفتاب عالیشهر با همت دفتر فنی استانداری بوشهر و به میزبانی شهرداری عالیشهر برگزار گردید .

مهندس موسوی مدیرکل دفتر فنی استانداری بوشهر در این همایش بیان کرد: توجه به زیرساخت‌های شهری مورد توجه و تاکید قرار دارد و از تمام ظرفیت موجود برای ارتقای سطح کیفی شهر‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیر کل دفتر فنی استانداری بوشهر در این همایش تصریح کرد: وظیفه داریم شرایط مطلوب تری را برای زندگی شهروندان فراهم کنیم که زیباسازی و بهبود سیما و منظر شهری نقش مهمی در ارتقا کیفی محیط زیست شهروندان دارد.

او تاکید کرد: همه شهرداران استان ضمن حضور در این همایش با بکارگیری راهکار‌های علمی‌تر و موثرتر در انجام این وظیفه مهم گام بردارند.

دکتر رحیم جمالی شهردار کنگان به عنوان نماینده شهرداران استان گفتند که وظیفه داریم شرایط مطلوب تری را برای زندگی شهروندان فراهم کنیم که زیباسازی و بهبود سیما و منظر شهری نقش مهمی در ارتقا کیفی محیط زیست شهروندان دارد.

در ادامه مهندس سید رضا حسینی لاهیجی استاد دانشگاه  و مشاور ارشد زیبا سازی شهرداری تهران به عنوان سخنران مراسم در مورد اقدام فرهنگ سنتی و تکنولوزی های مدرن در زیبا سازی شهری سخنرانی نمودند. ایشان در ابتدا به نوآوری، صنعت و متریال و سفارش سازی بیان نمودند و سپس به تعدادی از نمونه های طراحی های انجام شده در حوزه طراحی داخلی پرداختند. همچنین اشاره هایی به مواد و متریال بومی و  طراحی پایدار در طراحی های زیبا سازی شهری سخنرانی کردند. سپس تعداد زیادی از نمونه های طراحی های انجام شده و استفاده از موادهای مختلف با استفاده از تلفیق سنت و تکنولوژی های جدید اشاره و صحبت کردند.

 

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

+2 [1]
0 [1]