- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

تقدیر و قدردانی از سبز پوشان و سفید پوشان شهر عالیشهر

به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت      

تقدیر و قدرانی از پرسنل نیروی انتظامی  کلانتری و راهور شهر عالیشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، با حضور شهردار و اعضاء هیات رئیسه شورای اسلامی شهر به مناسبت هفته نیروی انتظامی از رئیس و کارکنان انتظامی و راهور شهر در محل کلانتری شهر تقدیر و قدردانی شد.

خدارحم فراشبندی رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر ضمن تبریک ایام و خداقوت به پرسنل خدوم نیروی انتظامی افزود: همیشه ایام از سال روز نیروی انتظامی میشود نامید، شرح وظایف نیروی انتظامی را گسترده دانستند و از بدو تولد تا فوت و تمامی امورات زندگی را عجین و در حوزه وظایف نیروی ارزشی انتظامی دانست و نقش و اهمیت این مجموعه را با ارزش و مهم ارزیابی کردند.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در رابطه با ارزش سلامتی و نقش راهبردی نیروی انتظامی در تامین سلامتی و آرامش مردم بیان داشتند: همکاری و همگامی این نیروهای جان بر کف با شهرداری بسیار خوب بوده و نقش موثری که جدیدآ با همکاری واحد اجرائیات شهرداری داشته در جمع آوری سد معبر های در سطح شهر بویژه پارک ها ارزنده قلمداد کردند.

قائدی در رابطه با احداث رفیوژها در سطح شهر اظهار داشت: طبق آمار واصله قبل از احداث رفیوژها تصادفات در شهر که مرگ و میر همشهریان عزیز را بهمراه داشته، شاهد بوده ایم و خدا را شکر بعد از ایجاد رفیوژها تصادفات در ماه تک رقمی شده است.

سروان حسین مهدویان رئیس کلانتری شهر عالیشهر ضمن خیر مقدم و همکاری شهردار و شورای اسلامی شهر بیان داشتند: گشت موتورسوار بصورت دو نفره جهت امنیت همشهریان در شهر و پارک ها بصورت دو شیفت در حال انجام خدمت هستند و ۳ مدرسه شهر بصورت ویژه ثابت نیرو جهت امنیت دانش آموزان مستقر است.

مهدویان در ادامه اظهار داشتند: مردم را بهترین کمک به پلیس و زنگ خطر سارقان و متخلفین دانست و در هر ساعت از شبانه روز میتوانند هرگونه تردد مشکوکی را گزارش دهند تا گشت ۱۱۰ در محل حضور یابد و نیرو های پاکبان شیفت شب را بهترین همیار پلیس ها دانستند.

در پایان از رئیس کلانتری حسین مهدویان و پیران افراز پرسنل راهور به نمایندگی از نیروهای زحمت کش انتظامی و راهور به مناسبت هفته نیروی انتظامی تقدیر و قدردانی شد.

به روایت تصویر

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

0 [1]
-1 [1]