- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

تقدیر و قدردانی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کارکنان کتابخانه عمومی شهدای گمنام شهر عالیشهر

تقدیر و قدردانی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کارکنان کتابخانه عمومی شهدای گمنام شهر عالیشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از کارکنان کتابخانه عمومی شهدای گمنام شهر عالیشهر تقدیر و قدردانی شد.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از توجه مستمر و خردمندانه بانوان ارجمند این کتابخانه که به ارتقاء سطح فرهنگ کتاب و مطالعه در شهر عالیشهر با همت و جدیت والا و پسندیده خود، که شاهد رونق  و تشویق در مشارکت عموم مردم شریف به فرهنگ مطالعه بوده ایم را قدر می دانیم.

قائدی در ادامه از بانوان این کتابخانه طی سالیان بابت تلاش و پشتکاری که داشته اند خداقوت گفتند و ابراز داشتند: اهمیت و تلاش در این عرصه که فضا های مجازی عرصه را برای حضور مردم در این فضاهای فرهنگی و ادبی تنگ کرده بسیار دشوار برشمردند.

حامد حیدری رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر عالیشهر، این هفته را تبریک گفتند و ضمن بازدید از فضای کتابخانه در خصوص خدمات بهتر و درخور این مکان گفتند و یکی از خدمات ارائه شده در طول این مدت سنگ فرش کردن پیاده رو جنب کتابخانه اعلام داشتند و همچنین وضعیت امنیت و سایر خدمات نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

خانم جعفرزاده مسئول کتابخانه عمومی شهدای گمنام عالیشهر ضمن خیر مقدم و تشکر از شهردار و شورای اسلامی شهر عالیشهر ابراز داشتند: این کتابخانه دارای ۷۵۰ عضو فعال و دارای رتبه برتر در بین اعضای کتابخانه های استان، برگزیده شده اند. و در دو شیفت صبح و بعد ازظهر نسبت به ارائه خدمات به مردم شریف عالیشهر می پردازند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

0 [1]
0 [1]