- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

جلسه هم اندیشی ستاد بازسازی عتبات و عالیات در شهرداری عالیشهر برگزار شد

جلسه ستاد عتبات عالیات و امر به معروف و نهی از منکر استان با حضور رئیس ستاد باز سازی عتبات عالیات استان و مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر، رئیس و اعضای شورای اسلامی و شهردار عالیشهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای(مد ظله العالی) عالیشهر، بازرس مجمع امر به معروف و نهی ازمنکر استان و نماینده هیأت امناء مسجد النبی(ص) عالیشهر در محل شهرداری عالیشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ دکتر قائدی شهردار عالیشهر ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از متولیان مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر و ستاد بازسازی عتبات و عالیات استان بوشهر، پرداختن به مسائل فرهنگی و مذهبی شهر را یکی از اولویت های اصلی خود در شهرداری عالیشهر دانست و افزود: این شهرداری آمادگی کامل جهت هرگونه همکاری با ستاد بازسازی عتبات و عالیات را در چهارچوب قانون  دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ خضر فقیه رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات وامربه معروف استان به ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد طی سه سال گذشته پرداخت و درخواست کرد تا در جهت اجرایی شدن برنامه های این ستاد همکاری لازم توسط دستگاههای مختلف صورت پذیرد.

وی همچنین به تشریح قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر پرداخت و اعضای ستادهای کشور، استان وشهرستان را بیان نمود.

زنده بودی رئیس شورای اسلامی عالیشهر درخصوص سختی و اهمیت امر به معروف و نهی از منکر گفت: امام حسین (ع) و یارانشان جان خود را در راه امر به معروف و نهی از منکر نثار کردند.

وی با بیان اینکه شورا و شهرداری عالیشهر آمادگی هرگونه همکاری را با این ستاد دارد افزود: ما اعتقاد داریم اگر بتوانیم فضای پیرامونمان را سالم نگهداریم می توانیم فرزندان سالمی را هم تحویل جامعه بدهیم.

ایشان با اشاره به جلسه ای که در دفتر امام جمعه عالیشهر در هفته گذشته تشکیل گردیده است گفت: در این جلسه مقرر گردیدبا همکاری شهرداری و شورا جهت اعزام کاروانی کسانی که علاقمند هستند در پیاده روی اربعین شرکت نمایند اقدامات لازم تا مرز صورت گیرد.

عبدالهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص همکاری در حوزه شهرسازی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در حوزه علمی تخصصی پای کار است گفت:سعی داریم تا دانشگاه را در میان مردم ببریم.

وی در حوزه فرهنگی با استناد به بیانات مقام معظم رهبری به ذکر مواردی چند پرداخت و افزود: کار فرهنگی کاریست مردمی و هرچه حضور مردم پررنگ تر باشد بهتر است.

ایشان با تاکید بر ارزش امر به معروف و نهی از منکرگفت: خوشبختانه  قانون مربوطه زمینه همکاری دستگاه ها را فراهم نموده  است و جامعه نیاز به روشنگری دارد.

دکترعبدالهی گفت: دانشگاه ازاد یک دانشگاه مردمی است و اکنون هم تحت زعامت و مدیریت مستقیم مقام معظم رهبری قراردارد و با تغییرات ایجاد شده انتظار هست دانشگاه بیشتر در مسیر خدمت رسانی به مردم قرار بگیرد و برنامه ریزی دانشگاه ازاد استان هم در همین سمت و سوء می باشد.

وی گفت: این نوید را می دهیم که در فکر ترک عالیشهر نیستیم و ترک عالیشهر یک سیاست اشتباه بوده است و ما دانشگاه آزاد اسلامی عالیشهر را با همکاری مسئولین استان به یک قطب صنعتی، اقتصادی، درمانی و علمی تبدیل خواهیم کرد و مسئولین عالیشهر نگران این قضیه نباشند و انتظار داریم کمک بکنید تا این مجموعه فعال شود.

وی همچنین اظهار داشت: بزودی دانشکده علوم پزشکی دائر خواهد شد  و زیرساخت های دانشگاه همه در اختیار شهر عالیشهر برای کلنیک ها و … قرار خواهد گرفت.

 

 

 

0 [1]
0 [1]