- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

جلسه نحوه همکاری شهرداری با اداره برق برگزار شد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر: جلسه  بررسی راهکارهای بهبود وضعیت روشنایی عالیشهر با حضور شهردار، اعضای شورا  و مدیر امور ۳برق شهرستان بوشهر  در شهرداری عالیشهر برگزار شد.

قائدی شهردار عالیشهرضمن عرض خیرمقدم و تقدیر از زحمات شبانه روزی مدیر و کارکنان امور ۳برق شهرستان بوشهر به تشریح وضعیت روشنایی سطح شهر عالیشهر پرداخت و ابراز امیدواری کرد با همکاری شهرداری و اداره برق وضعیت روشنایی سطح شهر عالیشهر مطلوب تر گردد.

وی با بیان اینکه در بعضی نقاط عالیشهر تراکم جمعیت بسیار بالا می باشد افزود: در این مناطق هیچگونه  روشنایی وجود ندارد.

زنده بودی رئیس شورای اسلامی عالیشهر با بیان اینکه تا پیش از افتتاح شهرداری وضعیت روشنایی عالیشهر بسیار نامناسب بود از خدمات شهردار سابق در بهبود وضعیت روشنایی عالیشهر یاد کرد و آن را انقلابی در روشنایی شهر عالیشهر دانست.

وی همچنین گفت از دکتر قائدی شهردار محترم خواسته ایم تا نقاط تاریک  سطح شهر را مشخص و اولویت بندی نماید زیرا معتقدیم روشنایی شهر در پویایی،امنیت و ..شهر تأثیر بسیار زیادی دارد.

 ریشهری مدیر امور ۳برق شهرستان ضمن تبریک به انتخاب شهردار و اعضای شورای اسلامی عالیشهرگفت: متأسفانه معضلات و مشکلات عدیده ای در خصوص روشنایی عالیشهر وجود دارد که با مشخص شدن نقاط تاریک شهر  و تهیه طرح و اعتبار لازم سعی در رفع آنها خواهیم نمود.

ایشان با بیان اینکه درخواست های متعددی در خصوص خاموشی معابر داریم تأکید کرد درخواست هایی که در سامانه ۱۲۱ اداره برق ثبت شده اند در اولویت هستند.

0 [1]
0 [1]