- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

طرح نشاط اجتماعی همزمان با جشن شب یلدا در عالیشهر آغاز شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر: شهرداری عالیشهر همزمان باطرح نشاط اجتماعی جشن باستانی شب یلدا را گرامی داشت و برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی  با حضور دکتر برزگرزاده مدیر کل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، زنگنه بخشدار، دکتر قائدی شهردار و رئیس و اعضای شورا و مردم عالیشهر این شب خجسته را جشن گرفت.

در ابتدای این مراسم نمایشگاه فرهنگی، آموزشی و هنری طرح نشاط اجتماعی  با ۱۵ غرفه توسط دکتر برزگر زاده و بخشداربخش مرکزی افتتاح و با همراهی  شهردار و مسئولین عالیشهر از این غرفه ها بازدید شد.

در این غرفه ها  که توسط شهرداری عالیشهر دائرگردیده است  سازمان های مردم نهاد و برخی  نهادها و سازمان ها در جهت پیش گیری از آسیبهای اجتماعی به شهروندان عالیشهری آموزش ها و مشاوره های لازم  را ارائه دادند.

درادامه؛ جشن شب یلدا با برنامه های شاد و متنوع همچون موسیقی محلی، شعبده بازی و تردستی، نقاله خوانی و سخنرانی با موضوع خانواده موفق ادامه یافت و مورد استقبال شهروندان عالیشهری نیز قرار گرفت.

در هفته اول طرح نشاط اجتماعی  در عالیشهر، مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی برای بانوان و دوچرخه سواری برای آقایان نیز برگزار شد که این مسابقات نیزمورد استقبال شهروندان عالیشهری قرار گرفت.

هدف از طرح نشاط اجتماعی که توسط دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری پیش بینی  و توسط شهرداری های استان برگزار می گردد. ایجاد شور و نشاط در اقشار مختلف جامعه و پیش گیری از آسیب های اجتماعی  می باشد و شهرداری عالیشهر سعی دارد تا در صورت امکان هر هفته این طرح را برای شهروندان عالیشهر برگزار نماید.

 

0 [1]
0 [1]