- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

پیام تبریک شهردار عالیشهر به مناسبت بزرگداشت روز معلم، روز شوراها و روز کارگر

پیام دکتر مهدی قائدی شهردار عالیشهر به مناسبت بزرگداشت روز معلم ،روز کارگر و سایر مناسبتهای اخیر

 *_بسم الله الرحمن الرحیم_*

با عرض سلام و ادب و احترام محضر شهروندان گرانقدر عالیشهری اعم از روحانیان معظم ،  فرهنگیان عزیز،  نظامیان گرانمایه  ، کارمندان محترم   ، بسیجیان عزیز ، کسبه زحمتکش و مهربان و تمام اقشار مختلف مردم  عزیز  شهرم  عالیشهر  در هفته ای که در آن قرار داریم شاهد اعیاد و بزرگداشت های گوناگون به مناسبت های مختلف  می باشیم._

●هفته بزرگداشت مقام معلم

●روز گرامیداشت شوراهای اسلامی شهر و روستا

● نیمه شعبان تولد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)

● روز کارگر

  معلم فردی کم توقع و متواضع که در کشاکش روزگار لحظه لحظه ی عمرش را فدا میکند تا درک و شعور و فرهنگ جامعه بسوی تکامل راه یابد.او با رقص قلمش و چرخش زبانش به ترقی کشور در تمام زمینه های مختلف سمت و سو میدهد و حاضر است جانش را نیز در این طریق فدا کند. من هفته گرامیداشت مقام معلم را به تمام معلمین سرزمینم بویژه فرهنگیان عزیز و تلاشگر  عالیشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم.شوراها مظهر بزرگترین ؛ فراگیرترین و مهمترین  نهاد مردمی است.شوراها تجلی حضور حداکثری مردم در یک پروسه هماهنگ انتخاباتی است.

۹ اردیبهشت ماه سال هزار و سیصد و هفتاد و هشت نقطه عطفی است در شروع بزرگترین و وسیع ترین تمرین دموکراسی در ایران اسلامی.من این روز را به تمام اصحاب شوراهای اسلامی کشور ؛ بویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر عالیشهر تبریک و تهنیت عرض می کنم.

تمام نگاه‌های ما شیفتگان درگاهش به قدوم مبارکش دوخته است تا بیاید و زنگار بی مهری ؛

بی عدالتی ؛ ظلم و ستم و فقر را از چهره این کره خاکی بزداید. بیاید و سفره پاکی و نجابت و مهر و محبت و دوستی را در این کره خاکی بگستراند.

بیاید تا عدل و داد و راستگویی و درستکاری جایگزین ظلم و ستم و بی عدالتی گردد.

*من این روز را به تمام شیعیان  ؛  بویژه همشهریان عزیز عالیشهری تبریک وتهنیت عرض می کنم و دعا میکنم که هر چه زودتر شاهد حضور سبز و پر برکتش در میان خودمان  باشیم. چرخ های اقتصادی کشور نخواهد چرخید مگر با  بازوان توانمند کارگران عزیز ؛ این زحمت کشان بی ادعا. ارزش و مرتبت مقام کارگر  همانا بس که پیامبر فرمود: من بر دست پینه بسته کارگر بوسه میزنم. من این روز را نیز  به تمام کارگران عزیز و تلاشگر کشورم  ؛  بویژه  کارگران  فعال  در حوزه‌های مختلف ؛ در شهر عالیشهر  تبریک میگویم و  طبق فرمایش  پیامبر(ص) بر دستان تک تک آنها  بوسه میزنم و گرد و خاک سر و رویشان را چون  توتیا  بر دیده مینهم.

    _والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته_

     مهدی قائدی شهردار عالیشهر

+1 [1]
0 [1]