- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

پیام تبریک مهندس احمدی شهردار عالیشهر به مناسبت عید سعید فطر

بشیر احمدی شهردار عالیشهر: فصل معنويت و بهار رمضان با فرا رسيدن عيد سعيد فطربه اوج مي رسد، آنگاه كه جان هاي مشتاق با طنين الغوث الغوث ليالي قدر، مسير تقرب به معبود را مي يابند و با وزش نسيم رحمت و مغفرت غرق در شكوفه هاي استجابت مي شوند.

فرا رسيدن عيد سعيد فطر، عید زیبایی‏های معنوی، شكر براي توفيق عبادت، خشوع و توسل به بارگاه كبريايي حضرت حق و تعميق پيوند با ذات احديت را به تمامي هموطنان به ويژه مردم شریف شهر عالیشهر تبريك و تهنيت عرض مي كنم.

ساكنان شهر عالیشهر نيز همچون ساير هموطنانمان كوشيدند تا در ضيافت الهي، غبار معاصي را از دل و جان بشويند. سفره هاي همدلي افطار را گستردند و با حضور در مساجد و تكايا همنوا با ديگر شب زنده داران، شبهاي قدر را احيا كردند. مومنان متعهدي كه روز قدس را به عنوان فرصتي ارزشمند براي ترويج فرهنگ وحدت و همدلي بين مسلمانان گرامي داشتند و با حضوري مصمم و پر شور در راهپيمايي، حمايت بي چون و چراي خود را از مسلمانان بي دفاع فلسطين اعلام كردند. اينك در آستانه عيد سعيد فطر از پروردگار متعال براي تمامي مردمی شریف شهر عالیشهر قبولي طاعات و عبادات و سعادت و سلامت مسئلت دارم.

امید است به بركت اين عید رحمت و مغفرت فضاي مودت و تكريم انسان ها در جهان قوت گرفته و از اين پس نظاره گر تحکیم پیوندهای وحدت و همدلي، پیشبرد آرمان های متعالی دین مبین اسلام و گسترش آزادی، عدالت، امنیت و رفاه، سعادت و پیشرفت در جهان باشيم.

سلامتی و تعجیل در فرج و ظهور حضرت مهدی(عج)، و سلامتی و طول عمر بابرکت برای رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای مسئلت مینمایم.

 

 0H8A5326 [1]

0 [2]
0 [2]