- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

پیام شهردار عالیشهر به مناسبت هفته وحدت و بسیج مستضعفان

پیام شهردار عالیشهر به مناسبت هفته وحدت و بسیج مستضعفان

پس از حمد خدا، درود و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، ضمن تبریک آغاز امامت و ولایت، قطب عالم امکان امام زمان (عج) و همچنین آغاز هفته وحدت و هفته سراسر مردانگی، بسیج مستضعفان خدمت مردم شریف ایران بویژه مردم گرانقدر عالیشهر تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

یکی از رساترین و زیباترین واژه، واژه اتحاد و برادری است که پیامبر اکرم (ص) در تداوم مأموریت الهی خود برای جوامع انسانی، هدیه و ارمغان آورده است. ندای وحدت بعد از رسالت پیامبر اکرم که در مدینه طنین انداز شد، می بایست تداوم داشته باشد و جهان اسلام با وحدت جبهه و وحدت کلمه با شعار ( لا اله الا الله ) در کنار یکدیگر، همچون فتوحات و پیروزی های صدر اسلام علیه جهان استکبار و زورگو، مقابله نماید و استمرار  داشته باشد.

 بسیج نیز مایه سرافرازی و سربلندی پیش پروردگار است. بسیج یعنی شجاعت، باصلابت، همیشه درخط ناب امامت و ولایت به هنگام خطر و بروز فتنه هوشیار و بادرایت باشد. بسیج سپاهی است مجهز به تقوا، ایمان و عشق الهی و از آنجا که با حضوری شجاعانه و مقتدرانه در شرایط حساس کشور همیشه حاضر و در خط مقدم هستند و شهامت و آینده نگری اهتمام ویژه دارند به پاس احترام و اکرام با کمال افتخار در ایام مبارک و فرخنده  هفته بسیج از تمامی بسیجیان تقدیر و قدردانی و هفته وحدت را به تمام مسلمین جهان اسلام تبریک و تهنیت عرض می نماییم.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر

+5 [1]
0 [1]