- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

کلنگ زنی ساماندهی میدان امام خمینی شهر عالیشهر

کلنگ زنی ساماندهی میدان امام خمینی شهر عالیشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، کلنگ زنی ساماندهی میدان امام خمینی شهر عالیشهر با حضور مسئولین شهر در میدان امام خمینی (ره) انجام گردید.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در این مراسم یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را زنده کردند و افزودند: این میدان با مساحت ۵۰۲۴ متر مربع در ۴ پروژه ابنیه، آسفالت، تاسیسات و ساخت المان در شرف شروع فعالیت پروژه هستند، المان میدان امام خمینی (ره) از ۸ وجهه زاویه دارد به مناسبت ۸ سال دفاع مقدس با طرح زیبا و نورپردازی در خور شأن مردم فهیم شهر عالیشهر در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

قائدی در ادامه ابراز داشتند: نمای این المان از شرق و غرب میدان است و انتظار داریم به مدت ۳ ماه به اتمام رسیده و به بهره برداری برسد و ان شاء اله شاهد تحولات بهتری با حضور مسئولین و یاری مردم شریف عالیشهر در شهر عالیشهر باشیم.

این مراسم کلنگ زنی با حضور  جناب آقای زنگنه بخشدار مرکزی شهرستان بوشهر،  سید حسینی رئیس شورای اسلامی استان بوشهر، فراشبندی رئیس شورای اسلامی شهرستان بوشهر و شهر عالیشهر، سرهنگ پاسدار احمد دولابی مسئول هماهنگ کننده منطقه دوم ندسا، اعضاء شورای اسلامی شهر، سروان مهدویان ریاست کلانتری شهر، کارشناسان شهرداری و اصحاب رسانه برگزار شد.

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

0 [1]
0 [1]