- پورتال شهرداری عالیشهر - https://alishahr.ir -

کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی در شهر عالیشهر

کلنگ زنی چهار پروژه عمرانی با حضور امام جمعه ، فرماندار، شهردار ، بخشدار، اعضای شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین در شهر عالیشهر انجام شد.

پروژه های مورد نظر شامل تکمیل زیر ساخت پارک جنگلی ( فاز ۲ )، آسفالت کوچه ها و معابر سطح شهر ، اصلاح هندسی تقاطع خیابان شهید رجایی و خیایان نیایش و  باند سلامت بین کتابخانه و پارک جنگلی می باشد.

جمشیدی فرماندار بوشهر عنوان داشتند: پارک جنگلی عالیشهر که مرحله فاز ۱ آن در سال گذشته انجام شده بود  بدلیل موقعیت خاصی که دارد سبب جذب در حوزه گردشگری گردید و با تزریق اعتباری بالغ بر سیزده میلیارد ریال در مرحله فاز ۲ انجام خواهد شد.

فرماندار شهرستان بوشهر درادامه اظهار داشتند: اعتقاد داریم که میشود بخشی از موضوع گردشگری در شهر عالیشهر به عنوان سرریز جمعیتی شهر بوشهر داشته باشیم. و ان شاء اله با کمک شورای اسلامی شهر و سایر مسئولین شهر عالیشهر بتوانیم بخش خصوصی را به سرمایه گذاری در شهر عالیشهر، تشویق کنیم.

قائدی شهردار عالیشهر نیز عنوان نمود: تقویت زمینه گردشگری را از مهمترین اولویت های برنامه های خود می دانم.

ایشان همچنین اظهار داشتند : چهار پروژه در شهر عالیشهر کلنگ زنی می شود که قطعاً تا هفته دولت افتتاح خواهد شد. مجموعه اعتبارات پروژه ها از محل اعتبارات تملک دارایی و منابع داخلی بوده است. پروژه تکمیل زیرساخت پارک جنگلی با مساحت ۴۵۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از محل تملک دارایی، پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان های رجایی و نیایش  اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال از محل تملک دارائی و داخلی، پروژه آسفالت کوچه و معابر سطح شهر با مساحت ۹۱۵۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۵ میلیارد ریال از محل تملک دارایی و باند سلامت بین کتابخانه و پارک جنگلی با مساحت ۲۰۰۰ متر مربع با اعتبار بالغ بر ۲۳۰۰ میلیارد ریال از محل داخلی از جمله پروژه های عمرانی در دست اقدام است.

حجت السلام هاشمی امام جمعه شهر عالیشهرنیز در این آئین فرمودند: رفاه و آسایش از اولویت های خدمت به مردم می باشد و با توجه به جمعیت بالای شهر عالیشهر، نیاز اساسی و ضروری نسبت به توسعه این زیر ساخت ها احساس می شود.

زنده بودی رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر، ضمن تشکر از تلاش های شهردار اظهار امیدواری کرد این پروژه ها با برنامه زمانبندی تحریف شده، اجرا خواهد شدو قطعأ با استقبال شهروندان عزیز همراه خواهد بود.

فراشبندی نائب ریس شورای اسلامی شهر عالیشهرنیز از افتتاح ۴ پروژه ابراز خرسندی کردند و عنوان نمودند که از جمله پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان رجایی و نیایش همراه با نصب پایه های روشنایی معابر خواهد بودکه باعث روان سازی و نظم در ترافیک شهری خواهد شد.

لینک اخبار  مرتبط
?خلیج فارس// کلنگ زنی ۴ پروژه عمرانی توسط شهرداری عالیشهر
http://pgnews.ir/index.php?module=news&news_id=193937&admin_preview

? زنده بودی ریاست شورای اسلامی عالیشهر : پروژه آسفالت کوچه و معابر سطح شهر با اعتبار پانصدمیلیون تومان با مساحت ۹۱۵۰ مترمربع در فازهای یک ، دو و سه عالیشهر انجام خواهد گرفت.
وی ضمن تشکر از تلاش های شهردار اظهار امیدواری کرد انجام چهار پروژه عمرانی که امروز با حضور فرماندار ،امام جمعه و بخشدار محترم کلنگ زنی شد، باعث رفاه و آسایش هرچه بیشتر شهروندان شود.

@deyarejonoub

? چهار پروژه عمرانی در عالیشهر کلنگ زنی شد.

آغاز مراسم کلنگ زنی ۴پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان روز سه شنبه با حضور فرماندار ،امام جمعه و بخشدار محترم برگزار شد.
در این آیین کلنگ ،پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان رجایی(سردار) و نیایش در طول ۸۰۰متر بااعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، پروژه آسفالت کوچه و معابر سطح شهر با مساحت ۹۱۵۰ مترمربع با اعتبار ۵۰۰میلیون تومان ، پروژه پیاده رو و باند سلامت بین کتابخانه و پارک جنگلی با مساحت ۲۰۰۰مترمربع با اعتبار ۲۲۰میلیون تومان و پروژه تکمیل زیرساخت پارک جنگلی با مساحت ۴۵۰۰ مترمربع با اعتبار یک میلیار و سیصدمیلیون تومان در عالیشهر زده شد.

http://t.me/boushehriha

? کلنگ زنی همزمان چهار پروژه عمرانی در عالیشهر

https://t.me/joinchat/AAAAAEPvpwQ6wNclWSB5wQ

 

0 [2]
0 [2]