🔰میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر در مصلی نماز جمعه برگزار شد. 🌐میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر درمصلی نمازجمعه این شهر مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ برای پاسخگویی به شهروندان و نمازگزاران عزیز با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد. ✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی  شهر عالیشهر؛ میز خدمت شهرداری و […]

🔰میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر در مصلی نماز جمعه برگزار شد.

🌐میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر درمصلی نمازجمعه این شهر مورخ ۱۴۰۳/۰۴/۲۹ برای پاسخگویی به شهروندان و نمازگزاران عزیز با حضور جمعی از مسئولین برگزار شد.

✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی  شهر عالیشهر؛ میز خدمت شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر در مصلی نمازجمعه این شهر جهت  پاسخگویی به مشکلات و مطالبات نمازگزاران و شهروندان شریف شهر عالیشهر با هدف تسهیل و بهبود در ارائه خدمات اداری و مجموعه مدیریت شهری برگزار شد.

🔹این میز خدمت باحضور مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر، عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی و اعضاء شورای اسلامی شهر عالیشهر و همچنین مدیران واحدهای شهرداری تشکیل شد.

🔹نمازگزاران عالیشهری در حاشیه نماز جمعه امروز، مشکلات خود را به صورت حضوری و رو در رو با مجموعه مدیریت شهری مطرح و راهکار حل مشکلات و راهنماییهای لازم را دریافت کردند.

 

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد