پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس   ✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم ولایت مدار شهر عالیشهر و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفتند. […]

پیام تبریک شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس

 

✍به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به مردم ولایت مدار شهر عالیشهر و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، تبریک گفتند. متن پیام بدین شرح است:

 

🔹فرا رسیدن ۳۱ شهریورماه، آغاز هفته دفاع مقدس، تجلی گاه اتحاد و همبستگی ملی در دفاع از مرزهای ایران اسلامی و برگ زرینی در تاریخ رشادت های مردان این سرزمین است. این هفته نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

 

🔹اینجانبان بر خود وظیفه می دانیم فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را بر تمام ایثارگران ، جانبازان ، رزمندگان ، نیروهای انتظامی و نظامی ، سپاه و بسیج و همه مردم به ویژه شهروندان فهیم شهر عالیشهر تبریک و تهنیت عرض نماییم.

 

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد