پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بوشهر ♦️رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در پیامی انتخاب رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بوشهر را تبریک گفت. 📝متن کامل پیام به شرح ذیل است: بسمه تعالی نهاد شوراها بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری […]

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر به رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بوشهر

♦️رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در پیامی انتخاب رئیس و هیئت رئیسه جدید شورای اسلامی شهر بوشهر را تبریک گفت.

📝متن کامل پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
نهاد شوراها بی تردید نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جامعه اسلامی ما دارد.

شورا که شالوده آن ریشه در قرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد، در واقع به فرایند واگذاری امور به مردم، عینیت بخشید و به برکت این اتفاق، نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند، دوچندان گردید.

اینجانب ضمن تبریک به آقای مهندس وحید نیک روش به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، آقای دکتر مهرزاد آسایش به عنوان نائب رئیس و آقای ایمان زندی نیا به عنوان منشی شورا، از خداوند متعال توفیق خدمت صادقانه به مردم شریف و فهیم شهر بوشهر را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم .

امید است با همدلی شاهد تحول در توسعه عمرانی، رفاهی و فرهنگی باشیم؛ همانطور که در طول فعالیت یکساله شورای ششم به وضوح مشهود بوده، از این پس نیز فضای پویا، مصمم و یکدل برای کار و فعالیت سازنده و عمران و آبادانی شهر مرکز استان فراهم باشد.

صدرالله اسدیان مطلق
رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد