پیام تبریک شهردار،رئیس واعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ❇️ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، طی پیامی فرا رسیدن این عید و پایان یک ماه بندگی و روزه داری مسلمین را تبریک و تهنیت عرض نمودند. 🔰به گزارش روابط […]

پیام تبریک شهردار،رئیس واعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر
❇️ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر، طی پیامی فرا رسیدن این عید و پایان یک ماه بندگی و روزه داری مسلمین را تبریک و تهنیت عرض نمودند.
🔰به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، در متن این پیام آمده است:
🔸ماه مبارک رمضان، ماه خودسازی، مبارزه با نفس و تلاش برای درک هر چه بیشتر مفاهیم و معانی نیک انسانی و اخلاقی بار دیگر بر ما گذشت خوشا بر آنان که در این ماه مبارک بندگی خداوند را پیشه کردند و توشه‌ای از تقوا برگرفتند و آخرت خویش را آباد کردند.
🔹”عید سعید فطر تجلی خدا خواهی و جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است و به فرموده مقام عظمی ولایت عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از ماه رمضان می‌باشد.
🔸مجموعه مدیریت شهری عالیشهر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و متدین شهر عالیشهر، فرا رسیدن عید فطر را تبریک عرض نموده و از درگاه باریتعالی برای همه مسلمین جهان سلامتی، عزت، کرامت و رستگاری را آرزومندیم و امیدواریم یک ماه روزه داری و خودسازی روحی و معنوی حاصل از همجواری با درگاه ربوبی، توشه راهمان قرار گرفته و مسیر نورانی حق و حقیقت را به مدد آن طی نماییم.
🔹در پایان ضمن تبریک این عید، اعلام می دارد اعضای شورای اسلامی و شهردار با هدف پیشبرد توسعه هر چه بیشتر شهر در کنار مردم شریف و نجیب شهر هستند و در این امر لحظه از خدمت به مردم شهر عالیشهر کوتاهی نخواهند کرد.
💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد