پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر در پیامی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح […]

پیام تسلیت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر در پیامی سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵خرداد را تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح است :

سالگرد بزرگداشت رحلت جانسوز امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران و همشهریان عزیزمان، تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

از سوی دیگر، پانزدهم خرداد نیز یادآور پایمردی‌ها و دلاوری‌های آزاد مردانی است که با نثار خون خویش، نقطه عطفی در مبارزات مردم ایران علیه نظام ستم شاهی به وجود آوردند.

امیدواریم با پاسداری از آرمان های والای امام راحل (ره) و خون پاک شهدا و تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، برای سربلندی، سرافرازی و اعتلای این نظام مقدس بیش از پیش تلاش نموده و همواره در این مسیر گام برداریم.

اینجانبان سالگرد رحلت جانسوز امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به عموم مردم شریف ایران، بخصوص مردم متدیّن و انقلابی شهر عالیشهر، تسلیت و تعزیت عرض نموده و عزّت و سرافرازی ایران اسلامی عزیز را در تمامی عرصه های جهانی و بین المللی از خداوند متعال مسألت داریم.
ومن الله التوفیق

حسین محمدی _ شهردار رئیس
و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

#شهرداری_عالیشهر
#روابط_عمومی
۱۵#_خرداد

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد