به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری شهرعالیشهر همزمان با هفتم مهر ماه روز آتشنشانی و ایمنی با حضور امام جمعه، شهردار،رئیس و اعضای شورا و جمعی از مسئولان شهری و آتش نشانان شهرعالیشهر برگزار شد. دراین آیین مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر گفت: روز آتشنشان […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مراسم تجلیل از آتش نشانان شهرداری شهرعالیشهر همزمان با هفتم مهر ماه روز آتشنشانی و ایمنی با حضور امام جمعه، شهردار،رئیس و اعضای شورا و جمعی از مسئولان شهری و آتش نشانان شهرعالیشهر برگزار شد. دراین آیین مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر گفت: روز آتشنشان بهانه ای است برای قدردانی از این قشر زحمت کش که برای حفظ جان و مال دیگران جان خود را به خطر می اندازند.

محمدی افزود: روز آتش نشان روز تجلیل از ایثارگریهای انسانهای پاک سرشتی است که امنیت و رفاه همنوع های خود را بر سلامت و آسایش خویش مقدم دانسته و همواره همچون فرشتگان نجات به یاری آسیب دیدگان می شتابند.

عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی ، در این مراسم ضمن تجلیل از زحمات آتش نشانان گفت : روز آتش نشانی ، یادآور قدردانی از تلاش شبانه روزی آتش نشانان پر تلاش و ترویجگران فرهنگ ایمنی و پیشگیری از حوادث و سوانح در سطح شهر می باشد این خودگذشتگی که با هدف نجات انسان ها در حوادث و رویدادها از جان خود گذشته و با دلاوری و رشادت می کوشند تا امید و شادی را برای آسیب دیدگان به ارمغان آورند. امام جمعه عالیشهر ضمن تقدیر از زحمات مجاهدانه با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) که فرمودند اگر کسی خطر آتش سوزی و یا سیلاب را از مردم دفع و اقدام به کمک کند بهشت بر او واجب می‌شود و ثواب و اجر شهید را دارد.

در ادامه آقای همت الله همتی مسئول آتش نشانی گزارش آماری از فعالیت های یک سال اخیر این واحد اعلام داشتند. در حاشیه این مراسم از وسایل و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی شهرداری بازدید بعمل آوردند.

🌐 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد