به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر عالیشهر، بعد از ظهر یکشنبه ۳ تیرماه، جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری با حضور آقایان زارعی معاون عمرانی فرماندار، قاضی جمالی نمایندهٔ دادگستری، عبدالکریم کرمی نماینده شورا ،مسئول شهرسازی و دبیر کمیسیون در شهرداری عالیشهر برگزار گردید. در این نشست که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به طول […]

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر عالیشهر، بعد از ظهر یکشنبه ۳ تیرماه، جلسه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری با حضور آقایان زارعی معاون عمرانی فرماندار، قاضی جمالی نمایندهٔ دادگستری، عبدالکریم کرمی نماینده شورا ،مسئول شهرسازی و دبیر کمیسیون در شهرداری عالیشهر برگزار گردید.
در این نشست که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ به طول انجامید، پرونده‌های متنوع تخلفات ساختمانی بررسی و ضمن بازدید میدانی از موضوعات مطروحه، آرای لازم صادر گردید.

🔹عبدالکریم کرمی، عضو شورای اسلامی شهر عالیشهر و نمایندهٔ شورا در کمیسیون مادهٔ ۱۰۰ شهرداری، ابراز امیدواری نمود، با اشاره به این مسئله که همانطور که به همشهری های عزیز قول داده بودیم جلسات کمیسیون مذکور هر هفته به طور مستمر و منظم برگذار می گردد تا به تخلفات ساختمانی رسیدگی و رای مناسب صادر گردد.

شایان ذکر است، کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری مرجعی برای رسیدگی به تخلفات ساختمانی از لحاظ شهرسازی و ایمنی است. اگر شهروندانی که در ساخت و ساز دست دارند، در زمینه ساختمان‌سازی مرتکب تخلفی شوند، این تخلف در کمیسیون ماده ۱۰۰ مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد