به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر عالیشهر؛ به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، حسین محمدی شهردار به همراه عبدل حیدرزاده رئیس شورای شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین واحدهای شهرداری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) حضور یافتند و با اهالی این شهر دیدار و گفتگو کردند. حسین محمدی […]

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر عالیشهر؛ به منظور رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان، حسین محمدی شهردار به همراه عبدل حیدرزاده رئیس شورای شهر ، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین واحدهای شهرداری در مسجد امام حسن مجتبی (ع) حضور یافتند و با اهالی این شهر دیدار و گفتگو کردند.

حسین محمدی در این دیدارعنوان کرد: ملاقات با مردم در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه های شهروندان و با هدف خدمت رسانی هر چه بیشتر و با کیفیت تر در حوزه های مختلف شهری صورت می گیرد و این نشست های صمیمی علاوه بر شنیدن و آگاهی از مشکلات، می تواند در برنامه ریزی های صحیح و جلب رضایتمندی شهروندان نیز مؤثر باشد.

اسدیان مطلق،سخنگوی شورای اسلامی به نمایندگی ازرئیس واعضای محترم شورا،پس ازایرادمشکلات ودرخواست های شهروندان ،گزارشی ازعملکردشهرداری وشورای اسلامی در راستای خدمات به شهروندان و پروژه های عمرانی درحال اجراوپاسخ به همه سوالات مطرح شده پرداختند و ایرادنمودند باتوجه به ترکیب جدیدشورا و حضورسه عضوجدیدآقایان(حیدرزاده،کرمی وپولادی)درکناراسدیان وسرکارخانم مهدوی نسب باتشکیل جلسات فوق العاده وتلاش شبانه روزی درکنارشهردارمحترم ومجموعه شهرداری برای پیشبرد وآبادانی شهرپای کارخواهندبود و ازهیچ کوششی برای آرامش مردم فروگذارنخواهندنمود،وهمچنین ،افزودندباید همه مسئولین شهری وشهرستانی درراستای انجام وظایف خودکوشاباشندوبامردم صادق باشند.

عبدل حیدر زاده رئیس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مستمر ما در بخش‌های مختلف به ویژه نهضت دیدارهای مردمی مسجد محور است، افزود: ارتباط مستقیم با مردم فرصت بسیار مناسبی است که ضمن حضور مسئولان شهری در مساجد، محل تجمع مردم است و معمولاً مشکلات خود را در مراجعه به مسجد و مسئولان بیان می کنند و در همان جا به مشکلاتشان رسیدگی می شود. 🔹در پایان رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر اضافه کرد: مشکلاتی که مردم مطرح می‌کنند پس از دریافت به بخش‌های مختلف و دستگاه‌های مربوطه جهت رسیدگی ارجاع می‌شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود، آنچه که برای ما مهم است پاسخگویی به مطالبات و دغدغه‌های مردم است که در دیدارهای مردمی با مسئولان شهری بیان می‌کنند. گفتنی است؛ در این دیدار شهروندان درخواست نهایی خود را مطرح و از سوی شهردار و هیئت همراه مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت‌.

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد