شهردار عالیشهر از اقدامی نو و جهت صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از ابزار و ماشین آلات خود و مبدل ساختن یک دستگاه تراکتور مستعمل و بدون کاربرد، به بیل مکانیکی همه کاره با هماهنگی شرکت ماشین سازی اراک جهت تقویت واحد عمرانی و اجرایی شهرداری خبر داد.

به گزارش روابط‌ عمومی شهرداری عالیشهر؛ حسین محمدی شهردار عالیشهر اظهار داشت: با درخواست شهرداری و تصویب شورای اسلامی شهر عالیشهر و جهت صرفه جویی در هزینه ها و استفاده بهینه از امکانات، یک دستگاه تراکتور که سالها بدون استفاده در واحد نقلیه شهرداری نگهداری می شد، طی هماهنگی با شرکت ماشین سازی اراک به یک دستگاه بیل بکهو همه کاره مجهز به کولر و کابین فول آپشن تراکتوری مبدل شد.
شهردار عالیشهر اضافه کرد: این بیل بکهو جهت تسریع در انجام امورات عمرانی و خدمات شهری بسیار پرکاربرد می باشد که به واحد نقلیه شهرداری تحویل شده است.
محمدی خاطرنشان کرد: پس از خرید یک دستگاه کامیون پرس زباله، سه دستگاه اتوبوس و یک دستگاه ون، این ششمین دستگاه پرکاربرد است که در ششمین دوره خدمت شورای اسلامی شهر و مدیریت شهردار جدید عالیشهر به ناوگان موتوری این شهرداری، جهت ارائه خدمت به شهروندان شریف شهر عالیشهر اضافه شده است.

🌐روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد