پیام تبریک شهردار عالیشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.   ✍️متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم 🙌یا مقلّب الْقُلوبِ و […]

پیام تبریک شهردار عالیشهر به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر در پیامی فرارسیدن عید نوروز و آغاز سال ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

 

✍️متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
🙌یا مقلّب الْقُلوبِ و الأبصار، یا مدبّر الّیلِ و النّهار، یا مُحوّل الْحَولِ و الأحوال، حَوّلْ حالَنا إلی أحسَنِ الْحال🙌

🔸بار دیگـر نوروز از راه رسید تا غبار کهنگـی و ماندگـی را از چهـره طبیعت و از دلهای ما بزداید و شکوفه لبخند و نهال امید را در قلبمان بارور سازد.

🔹فرارسیدن سال جدید، بهار طبیعت و بهار معنویت‌، عید باستانی نوروز را به مردم شریف عالیشهر تبریک و شادباش عرض نموده و برای همه مسلمانان آرزوی سالی پر از خیر و برکت همراه با صحت و سلامتی مسئلت دارم.

🔸در آغاز سال ۱۴۰۳، اینجانب ضمن تبریک حلول سال نو ، ازدرگاه خداوند منان برای تمامی شهروندان، سالـی خوش و سرشار از معنویـت، مملـو از رحمت و برکت الهی همراه با دلـی روشن، لبـی خندان توام با سلامتی ، شادکامی، سعادت و موفقیت آرزومندم.

🌺نوروزتان پیروز
عیدتان مبارک🌺

حسین محمدی؛ شهردار عالیشهر

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد