مراسم راهپیمایی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهر عالیشهر    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز همزمان با سراسر کشور در شهر عالیشهر از میدان امام خمینی(ره) تا مدرسه ام سلمه  با حضور پرشور اقشار مختلف […]

مراسم راهپیمایی گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان در شهر عالیشهر 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر؛ مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز همزمان با سراسر کشور در شهر عالیشهر از میدان امام خمینی(ره) تا مدرسه ام سلمه  با حضور پرشور اقشار مختلف مردم در شهر عالیشهر برگزار شد.  

امسال علاوه بر شعارهای مردم ضد استکبار جهانی، کشتار بی رحمانه مردم غزه با همراهی و همکاری ایادی استکبار آمریکا و کشورهای اروپایی باعث شد شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل سر داده شود و مردم در حمایت از مردم بی گناه و مظلوم غزه شعار دادند.

حضور باشکوه و پرتعداد دانش آموزان دهه هشتادی و نودی در این راهپیمایی نقطه عطف مراسم بودند و این نوجوانان با حضور دشمن شکن خود نشان دادند پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و تبلیغات استکبار جهانی ذره‌ای در اراده و نظر آنها در مورد انقلاب اسلامی تردید ایجاد نمی‌کند.

  پرسنل شهرداری عالیشهر ضمن حضور پرشور در مراسم، با برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شربت، شکلات، شیرینی و آب خنگ در مسیر راهپیمایی از مردم پذیرایی نمودند .

توزیع پرچم ملی ایران، پرچم فلسطین، پرچم حزب الله، پوستر و پلاکارد در بین شرکت کنندگان، آذین بندی مسیر راهپیمایی، آذین بندی جایگاه انتهایی مراسم و حمل و نقل دانش آموزان توسط مجموعه شهرداری انجام گردید.

 

تبعید امام خمینی به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر سفارت آمریکا در ۱۳ آبان ۱۳۵۸، سه رویداد متفاوتی هستند که در این روز اتفاق افتاده است و هویت هر سه این رخدادها، مبارزه با استکبار و عوامل آن است و به همین دلیل این روز «روز ملی مبارزه با استکبار» نامیده می‌شود.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد