نصب سازه‌ برای درج تبلیغات انتخاباتی در شهر عالیشهر  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی از نصب سازه‌های انتخاباتی در مکان‌های پرتردد شهر عالیشهر برای درج تبلیغات نامزد های انتخابات خبر داد. مهندس محمدی شهردار عالیشهر افزودند: مکان نصب بنر و پوسترهای انتخاباتی به‌ منظور تبلیغات نامزدهای دوازدهمین […]

نصب سازه‌ برای درج تبلیغات انتخاباتی در شهر عالیشهر 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی از نصب سازه‌های انتخاباتی در مکان‌های پرتردد شهر عالیشهر برای درج تبلیغات نامزد های انتخابات خبر داد.
مهندس محمدی شهردار عالیشهر افزودند: مکان نصب بنر و پوسترهای انتخاباتی به‌ منظور تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از سوی شهرداری عالیشهر جانمایی شد و  بر این اساس ستادهای تبلیغاتی می‌توانند به‌صورت رایگان در این مکان‌ها در مدت‌زمان قانونی اعلام‌شده از سوی ستاد انتخابات کشور به تبلیغات بپردازند.
شهردار عالیشهر در ادامه گفتند: برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان‌هایی را در نقاط پرتردد شهر برای تبلیغات نامزدهای انتخابات مشخص شده است.
وی تصریح کرد: از حامیان نامزدهای انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب پوستر و اقلام تبلیغی نامزد مورد نظر خود کنند.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد