اجتماع حمایت مردم شهر عالیشهر در دفاع از مردم بی پناه غزه  به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ با حضور مردم ولایتمدار شهر عالیشهر، اجتماع دفاع و حمایت از مردم بی پناه «غزه» در مجتمع آفتاب شهر عالیشهر  برگزار شد. اقشار مختلف مردم عالیشهر در روز شنبه ۶ آبان از ساعت۱۹:۳۰ […]

اجتماع حمایت مردم شهر عالیشهر در دفاع از مردم بی پناه غزه 
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ با حضور مردم ولایتمدار شهر عالیشهر، اجتماع دفاع و حمایت از مردم بی پناه «غزه» در مجتمع آفتاب شهر عالیشهر  برگزار شد.
اقشار مختلف مردم عالیشهر در روز شنبه ۶ آبان از ساعت۱۹:۳۰ در سالن مجتمع فرهنگی هنری آفتاب این شهر اجتماع کردند و با فریادهای «مرگ بر آمریکا»، « مرگ بر اسراییل» و « الله اکبر»، « فلسطین پیروز است  اسرائیل نابود است»، «سکوت هر مسلمان، خیانت است به قرآن» و «مرگ بر صهیونیست» خباثت‌ها و ددمنشی های رژیم صهیونیستی و حامیانش در غرب را محکوم کردند.
شرکت‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پرچم فلسطین و جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کردند و خشم خود را نسبت به جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیست فریاد زدند.
اجتماع‌کنندگان با اعلام خشم و انزجار خود نسبت به رژیم صهیونیستی کودک کش، جنایت رژیم ضد بشری اسراییل را نهایت بی‌رحمی و قساوت و زیرپاگذاشتن تمامی قواعد بین الملل در زمان جنگ دانسته و خواستار برخورد با آنها شدند.
این برنامه به همت هیئت فاطمیون با همکاری مجموعه فرهنگی و ادارات شهر عالیشهر برگزار گردید.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد