مراسم روز درخت کاری در شهر عالیشهر   مراسم روز درختکاری با حضور امام جمعه، شهردار و مسئولین شهر عالیشهر در پارک جنگلی برگزارگردید.    به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، صبح روز سه شنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی […]

مراسم روز درخت کاری در شهر عالیشهر

 

مراسم روز درختکاری با حضور امام جمعه، شهردار و مسئولین شهر عالیشهر در پارک جنگلی برگزارگردید.

 

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، صبح روز سه شنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه ۱۴۰۲، مراسم کاشت نهال به مناسبت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی با حضور حجت الاسلام و المسلمین حمیدی نژاد امام جمعه، مهندس حسین محمدی شهردار، سرگرد خدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران ، معلمان و دانش آموزان مدارس در محوطه پارک جنگلی برگزارگردید.

 

حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه عالیشهر با توجه به اهمیت کاشت درخت بیان داشت : هر انسانی که درختی بکارد چه آن درخت میوه و ثمر داشته باشد چه از سایه آن موجودات استفاده کنند تا زمانی که آن درخت زنده و پا برجا هست حسنه و ثواب برای آن شخص مینویسند ، برنامه درخت کاری کار بسیار پسندیده ای است تا همه ما بتوانیم سهم خوبی در طراوت و شادابی محیط زیست داشته باشیم

 

حجت الاسلام حمیدی نژاد حضور خردسالان در این آیین را بسیار با ارزش و اهمیت دانست چرا که ما باید از کودکی فرزندان را با این کار بسیار مهم و ارزشمند آشنا کنیم برای اینکه درختان جان دارند و  حیات و زندگی ما به همین درختان بستگی دارد.

 

امام جمعه عالیشهر در پایان پس از کاشت یک نهال ، از مجموعه شهرداری شهر تقدیر و تشکر نمود و شایسته دانست که باید با اخلاص بر دستان زحمت کش کارگران عزیز بوسه زد  .

 

مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر ضمن خیر مقدم به حاضرین در سخنانی با تأکید بر نقش فضای سبز بویژه درختان در زندگی بشر گفت: تلطیف هوا، تعادل دمای محیط، حفاظت از خاک و تأمین بخشی از مواد غذایی مورد نیاز انسان، از سودمندیهای فراوان درختان است.

 

شهردار عالیشهردر ادامه افزودند: امید است که با تلاش در این جهت ، همه شهروندان و مسئولین حتی با کاشتن یک نهال کوچک ، شهری زیبا و آباد را برای خویش مهیا کنند که به یقین در سلامتی و طراوت همگانی و همچنین جذب گردشگران تاثیر زیادی خواهد داشت.

 

 وی در پایان  با اشاره به اینکه حفظ و نگهداری از درختان و فضای سبز در کنار کاشت نهال اهمیت بالایی دارد گفت: همه باید به سهم خود در توسعه سرانه فضای سبز شهرمان گام برداریم.

 

روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد