آغاز طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر عالیشهر   جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب با نظارت واحد خدمات شهری شهرداری عالیشهر و با بکار گیری چند اکیپ زنده گیری در دستور کار قرار گرفت.   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از […]

آغاز طرح جمع آوری سگ های بلاصاحب در شهر عالیشهر

 

جمع آوری و ساماندهی سگ های بلاصاحب با نظارت واحد خدمات شهری شهرداری عالیشهر و با بکار گیری چند اکیپ زنده گیری در دستور کار قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر ؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از آغاز طرح زنده گیری و سامان دهی سگ های بلاصاحب خبر داد و گفت: در پی مطالبات شهروندان گرامی برای جمع آوری سگ های بلاصاحب از سطح شهر، این طرح به چند روش مختلف از جمله تور وسبد و همچنین استفاده از دارت بیهوشی به وسیله داروهای کتامین و زایلازین توسط چند اکیپ و با نظارت مستقیم واحد خدمات شهری در دست اجرا قرار گرفته است.

محمدی افزود: طرح زنده‌گیری و کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب از روزهای گذشته آغاز گردیده و سگ های بلاصاحب پس از زنده گیری به کمپ جدید الاحداث شهرداری عالیشهر منتقل و در آنجا نگهداری می گردند.

شهردار عالیشهر تصریح کرد: دست یافتن به شرایط ایده آل و کاهش چشمگیر سگ های بلاصاحب در سطح شهر، مستلزم همکاری سایر دستگاه ها و نهادهای خدماتی از جمله شبکه بهداشت، اداره دامپزشکی، سازمان محیط زیست و همچنین حامیان حیوانات می باشد. شهروندان شریف عالیشهر نیز با عدم غذا رسانی به آنها و جلوگیری از انتقال سگهای دیگر شهرها به شهر عالیشهر می توانند کمک بسیار بزرگی به خادمین خود در شهرداری عالیشهر انجام نمایند.

 

 

💠 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد