دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر شهردار، رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر عالیشهر با مهندس محمودی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر دیدار و گفتگو نمودند . به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرعالیشهر صبح روز […]

دیدار شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر

شهردار، رئیس و اعضا شورای اسلامی شهر عالیشهر با مهندس محمودی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهرعالیشهر صبح روز شنبه هشتم اردیبهشت؛ مهندس حسین محمدی شهردار، حاج عبدل حیدرزاده رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر با مهندس محمودی مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری بوشهر دیدار کردند.

در این دیدار که در دفتر مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها برگزار گردید، مهندس محمودی مدیرکل امور شهری و شوراها استانداری بوشهر ضمن تبریک به اعضای جدید شورای اسلامی شهر عالیشهر اظهار داشتند: برای بدست آوردن اعتماد مردم زمان بسیار کمی هست و هیئت ریسه جدید با تلاش فراوان از تمام ظرفیت ها برای ارتقا و پیشرفت عالیشهر استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: هیئت ریسه جدید با درکنارهم بودن، همدلی و همفکری تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرند که انشاءالله با اتحاد بتوانند در سال آتی بعنوان شورای نمونه استان انتخاب شوند.

در این دیدار شهردار،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر نسبت به ارائه نظرات، دیدگاه ها، مسائل و مشکلات شهر به بحث و تبادل نظر پرداختند و تصمیمات خوبی در این زمینه اتخاذ گردید.

 

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد