آماده سازی زمین جهت احداث پناهگاه سگ های بلاصاحب در شهر عالیشهر شهردار عالیشهر: از روند احداث پناهگاه حیوانات بلاصاحب در زمینی به مساحت ۲۳۸۰ مترمربع  در شهرعالیشهر خبر داد و از روند آماده سازی زمین بازید نمودند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از تملک […]

آماده سازی زمین جهت احداث پناهگاه سگ های بلاصاحب در شهر عالیشهر
شهردار عالیشهر: از روند احداث پناهگاه حیوانات بلاصاحب در زمینی به مساحت ۲۳۸۰ مترمربع  در شهرعالیشهر خبر داد و از روند آماده سازی زمین بازید نمودند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ مهندس حسین محمدی شهردار عالیشهر از تملک و آماده سازی یک قطعه زمین به متراژ۲۳۸۰ مترمربع در خارج محدوده شهر عالیشهر جهت احداث پناهگاه سگ های بلاصاحب خبر داد.
شهردار عالیشهر طی بازید از این زمین اظهار نمودندکه احداث این پناهگاه با هدف جمع آوری، ساماندهی و نگهداری سگهای  بلاصاحب می باشد که پس از طی تشریفات قانونی، عملیات احداث آن در سامانه تدارک دولت ( ستاد) به مناقصه گذاشته خواهد شد. 
محمدی افزود: پس از انتقال سگهای بلاصاحب به پناهگاه، با هماهنگی و همکاری سازمان محیط زیست، شبکه بهداشت، اداره دامپزشکی اقداماتی همچون تفکیک نژادهای مفید از غیرمفید، واکسیناسیون، جراحی و عقیمسازی سگهای جمع آوری شده با رعایت اصول بهداشتی و ایمنی انجام می شود و نژادهای خوب به متقاضیانی که برای نگهبانی از مزارع و باغ ها به این حیوانات نیاز دارند، تحویل داده خواهد شد.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد