تجدید میثاق مسئولین شهر عالیشهر با آرمان های شهدا در دهه فجر  مسؤلین شهر عالیشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند. به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر،مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی در گلزار […]

تجدید میثاق مسئولین شهر عالیشهر با آرمان های شهدا در دهه فجر 
مسؤلین شهر عالیشهر به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با آرمان های شهدا تجدید میثاق نمودند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر،مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبار روبی و عطرافشانی در گلزار شهدا همزمان با ایام الله دهه فجر باحضور حجت اسلام حمیدی نژاد، مهندس حسین محمدی شهردار، حاج حبیب زارع رئیس شورای هماهنگی تبلیغات و ستاد دهه فجر، حاج محمد کمالی رئیس ستاد نمازجمعه، نیروی های نظامی و انتظامی، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولین و مردم شریف شهر برگزار گردید.
در این مراسم شهردار عالیشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم بیان داشت: تکریم و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مهمترین وظیفه تک تک مسئولان و آحاد ملت ایران است.
مهندس محمدی افزود: به واسطه خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است که از نعمت آرامش و امنیت در جامعه برخورداریم، یادآوری هر ساله دفاع مقدس مروری است بر هشت سال بیداری، ولایت‌پذیری، ایثار و استقامت غیورمردان و دلیر زنانی که سرچشمه خون شان لاله‌زار عطر ناب محمدی است.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این آئین معنوی با قرائت فاتحه و اهدای شاخه‌های گل و غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام عالیشهر با گلاب، ضمن ادای احترام به روح بلند شهدا، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر
برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد