🔰دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی باامام جمعه شهر عالیشهر ✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر در روز شنبه مورخ یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دفتر امام جمعه شهر حضور پیدا کرده، و با حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه محترم عالیشهر دیدار […]

🔰دیدار رییس و اعضای شورای اسلامی باامام جمعه شهر عالیشهر

✍️به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر؛ رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر عالیشهر در روز شنبه مورخ یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در محل دفتر امام جمعه شهر حضور پیدا کرده، و با حجت الاسلام حمیدی نژاد امام جمعه محترم عالیشهر دیدار و گفتگو نمودند .

🔸️ امام جمعه عالیشهر ضمن خیر مقدم به پنج عضو شورای اسلامی که به همراه هم حضوردارند،وهمچنین اظهار داشت: انتخاب هیئت رئیسه جدید شورا بدون اختلاف و با پنج رای همه اعضا نشان از همدلی و همفکر بودن اعضای شورا است.

🔸️حمیدی نژاد افزود: برای بدست آوردن اعتماد و جلب رضایت مردم که در این چند سال از اختلافات شورا بسیار متضرر شده اند، در این مدت کوتاهی که باقی مانده، کار بسیار سختی پیش رو دارید، ولی با کنار هم بودن و کار جهادی و استفاده از تمام لحظات و ظرفیت ها و در مسیر رضای خدا تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم بکار گیرید.

🔸️عبدل حیدر زاده رئیس محترم شورای اسلامی شهر عالیشهر در این دیدار گفت: امام جمعه شهر عالیشهر فردی بسیاردلسوز و با درایت است، که سعی در ایجاد تعامل و همدلی بین مردم و مسئولین را دارند و هرکجا لازم بوده با جدیت حضور یافته و نسبت به رفع مشکلات مردم بسیار پیگیر است.

🔸️رئیس شورای اسلامی شهر با بیان اینکه مجموعه مدیریتی شهر عالیشهر همواره امام جمعه شهر را به عنوان پدر معنوی شهر شناخته و از نصایح و رهنمودهای ایشان بهره کافی را می‌برند تا در راستای رضایت خداوند و مردم، تقویت امید و خدمتگزاری به مردم همواره کوشا باشیم.

🔸️حیدر زاده در ادامه افزود: قصد تمام اعضای شورا ی اسلامی برگرداندن آرامش به شهر می باشد، و همه پنج عضو شورا باهدف خدمت به مردم آمده ایم وهیچ فرقی بین رئیس واعضاء وجودندارد.

🔸️حیدرزاده اظهار داشت: توسعه حمل و نقل عمومی و جمع آوری سگ های بلاصاحب از اولویتهای لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری می باشد.

 

 

💠روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد