افتتاح فواره بلند زن و بهسازی میدان شهدای گمنام/ پارک خانواده سبز/ رفیوژ و روشنایی خیابان فرهنگ   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، سه پروژه عمرانی در شهر عالیشهر با حضور امام جمعه شهر و مسئولین در محل پروژه ها افتتاح و به بهره برداری رسید. حجت اسلام هاشمی امام […]

افتتاح فواره بلند زن و بهسازی میدان شهدای گمنام/ پارک خانواده سبز/ رفیوژ و روشنایی خیابان فرهنگ

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، سه پروژه عمرانی در شهر عالیشهر با حضور امام جمعه شهر و مسئولین در محل پروژه ها افتتاح و به بهره برداری رسید.

حجت اسلام هاشمی امام جمعه شهر ضمن امیدواری و روند رو به رشد فعالیت های شهر ی افزود: شهرداری و شورای اسلامی شهر با اولویت بندی در جلب رضایت عمومی شهروندان تلاش نمایند.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در راستای افتتاح سه پروژه که از امحل اعتبارات داخلی است در شهر افزود: افتتاح فواره بلند زن و بهسازی میدان شهدا را داریم که شامل ۵ فواره به نیت ۵ شهید گمنام که در نزدیکی این میدان آرمیده اند ایجاد شده که قطر دایره حوض ۲۱ متر و ارتفاع ۴ فواره آن ۱۰ متر و فواره بلند زن به ارتفاع ۲۲ متر که با نورپردازی، زیباسازی شده است.

قائدی در ادامه جهت رفاه حال شهروندان و امنیت خانواده های عزیز افزود:  افتتاح و بهره برداری فضای پارک خانواده سبز که شامل ۸ سکو نشیمن  با مساحت ۵۵۰۰ مترمربع با امکانات مبلمان، نورپردازی و امکانات ورزشی کودکانه آماده ارائه خدمات به شهروندان گرامی است.

شهردار در ادامه روند رو به رشد فعالیت عمرانی و با هدف تسهیل در عبور و مرور افزود: پروژه رفیوژ خیابان فرهنگ که شامل ۸۴۰ متر طول با تاسیسات زیر بنایی، روشنایی و رنگ آمیزی است در خیابان فرهنگ به بهره برداری رسید و با هماهنگی و مصوبات شورای ترافیک شهرستان نسبت به تامین روشنایی سایر معابر شهر نیز اقدام خواهیم نمود.

قائدی همچنین نسبت به ارائه گزارش پروژه های در دست اقدام شهرداری خاطرنشان کردند: پروژه تکمیل ظرفیت پارک جنگلی که از محل اعتبارات تملک دارائی است و همچنین ساماندهی میدان امام خمینی (ره) ان شاءاله تا دهه فجر افتتاح خواهد شد.

خدارحم فراشبندی رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر در آیین افتتاح پروژه های شهرداری افزودند: شهردار جوان با رویکرد جهادی نسبت آماده سازی و تکمیل پروژه های در دست اقدام خود مشغول به خدمت به همشهریان عالیشهری هستند و تا کنون بالغ بر ۵۰ پروژه های کوچک و بزرگ را به پابان و بهره برداری رسانیده اند.

فراشبندی در ادامه بیان داشتند: نگاه و سیاست شورای اسلامی شهر عالیشهر ایجاد تغییرات، زیباسازی و تکمیل مبلمان شهری است که با همت شهردار و پرسنل وظیفه شناس شهرداری دست یافتنی خواهد بود.

پروژه های مذکور با دستان امام جمعه شهر و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با همراهی شرکت کنندگان افتتاح و به بهره برداری رسید.

این مراسم با حضور آحاد مردم شریف شهر، امام جمعه شهر و هیات همراه، شهردار، رئیس و نایب رئیس و رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر عالیشهر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله، رئیس اداره برق ناحیه سه ، رئیس اداره آب و فاضلاب شهر عالیشهر، رئیس شورای هماهنگی تبلغات اسلامی عالیشهر، هیات امناء مساجد، مدیران مدارس ، کارکنان شهرداری و خبرنگاران اصحاب رسانه با زیبایی هر چه تمام تر برگزار شد.

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد