برگزاری جلسه هم اندیشی بمنظور تشکیل کارگروه امنیتی در شورای اسلامی شهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، جلسه هم اندیشی به منظور تشکیل کارگروه امنیتی با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله العالی و فرمانده کلانتری شهر در شورای اسلامی شهر […]

برگزاری جلسه هم اندیشی بمنظور تشکیل کارگروه امنیتی در شورای اسلامی شهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، جلسه هم اندیشی به منظور تشکیل کارگروه امنیتی با حضور رئیس و نائب رئیس شورای اسلامی، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله العالی و فرمانده کلانتری شهر در شورای اسلامی شهر عالیشهر برگزار گردید.

فراشبندی رئیس شورای اسلامی شهر عالیشهر بیان داشتند: کاهش زمینه جرم و تخلف از قانون وظیفه ای اساسی است که می بایست دنبال شود و هدفمند کردن شهر و ایجاد تعامل سازنده وفق قوانین و مقررات بین بسیج و کلانتری شهر در جهت پیشبرد سیاست های مدنظر در دستور قرار گیرد.
فراشبندی در رابطه با انبوه سازی و حجم تراکم جمعیت در فاز ۴ افزود: نیاز کیوسک واحد انتظامی در محل فاز ۴ یک امری مهم و استقرار آن بسیار حائز اهمیت است.
زنده بودی نائب ریس شورای اسلامی شهر نیز رضایت مردم شریف شهر را خدمت خالصانه دانسته و آنوقت است که, توفیق حاصل می شود و ایجاد پلیس محلات طبق قوانین و ضوابط را در برقراری نظم، مهم ارزیابی کردند.
موسوی معاون شهردار عالیشهر نیز امنیت و حقوق شهروندی را مهم و از اقدامات ارزشمند قلمداد کردند و عدم وجود امنیت در شهر, خسارت و ضربات جبران ناپذیری به تجهیزات عمومی بویژه پارک ها  که از بیت المال هزینه می شود وارد می کند، دانستند.
زیارتی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای مدظله العالی افزود : امنیت علاوه بر دغدغه این حوزه مقاومت و کلانتری شهر, دغدغه اساسی مردم عزیز نیز است و امنیت در کنار سلامتی را مفید فایده خواندند و بررسی مشکلات و ریشه یابی علل تخلف را مهم برشمردند.
زیارتی در ادامه خاطر نشان کردند: گشت های محله محور در دستور کار است و همکاری بین حوزه مقاومت بسیج و کلانتری در این راستا موثر بوده است.
مهدویان فرمانده کلانتری شهر عالیشهر ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی جنایتکارانه اخیر در شهر اهواز و همچنین از ریاست شورای شهر عالیشهر بابت نگاه ویژه به مبحث امنیت تقدیر نموده و افزودند: گشت محله محور اجرایی شده است و با دو تیم گشت یکی محسوس و دیگری نامحسوس, در حال انجام وظیفه هستیم و همچنین در رابطه با طرح مدارس نیز همکاری و نظارت جدی داریم.

 

 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد