به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر: با حضور، شهردار، امام جمعه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی عالیشهر، بخشدار بخش مرکزی و دیگر مسئولین شهر عالیشهر اولین نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی دراین شهرافتتاح شد. قائدی شهردار عالیشهر  در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، شهادت حضرت فاطمه […]

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر: با حضور، شهردار، امام جمعه ، رئیس و اعضای شورای اسلامی عالیشهر، بخشدار بخش مرکزی و دیگر مسئولین شهر عالیشهر اولین نمایشگاه عفاف و حجاب فاطمی دراین شهرافتتاح شد.

قائدی شهردار عالیشهر  در آیین افتتاح این نمایشگاه ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر، شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت عرض نمود و افزود: به همین مناسبت نمایشگاه عفاف و حجاب به همت شهرداری در عالیشهر برپا گردیده است .

وی  با بیان اینکه باید ملزومات عفاف و حجاب در دسترس و ارزان باشد گفت: برهمین اساس غرفه های این نمایشگاه به صورت رایگان در اختیار فروشندگان قرار گرفته است تا اجناس خود را با قیمت مناسب در اختیار بانوان قرار دهند.

قائدی در ادامه اشاره کرد: در این نمایشگاه غرفه های عفاف و حجاب ، محصولات فرهنگی، مشاوره مذهبی (خانواده، تغذیه ، احکام) و غرفه کودک از ۱۲ تا ۱۶ بهمن ماه از سا عت۱۶ الی ۲۲ برپا می باشد.

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد