به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تشکیل میز خدمت با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان بوشهر در مصلی نماز جمعه عالیشهر به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، در اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرماندار شهرستان بوشهر با مدیران ادارات نسبت به برگزاری میز خدمت در شهر عالیشهر با […]

به مناسبت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی

تشکیل میز خدمت با حضور فرماندار و مدیران ادارات شهرستان بوشهر در مصلی نماز جمعه عالیشهر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر، در اولین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی فرماندار شهرستان بوشهر با مدیران ادارات نسبت به برگزاری میز خدمت در شهر عالیشهر با همراهی امام جمعه،اعضای شورای اسلامی، شهردار و معاون و مسئولین واحدها شهرداری عالیشهر در نماز جمعه صورت پذیرفت.

مهدی قائدی شهردار عالیشهر در این مراسم نسبت به دریافت انتقادات و پیشنهادات مردمی اقدام و دستورات لازم به مسئولین واحدها جهت برطرف شدن آنی درخواست ها را صادر کردند.

خدارحم فراشبندی رئیس شورای اسلامی عالیشهر نیز در این مراسم در کنار فرماندار و معاونین ایشان پاسخگوی درخواست های مردمی بودند.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر ، عباس جمشیدی فرماندار شهرستان  در نماز عبادی سیاسی جمعه عالی شهر بمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر حضور یافت و گفت : گفتمان انقلاب اسلامی که ریشه در تعالیم اسلام ناب محمدی(ص) دارد با الهام از اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری شکل گرفت.
عباس جمشیدی بیان داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در این جهان و دوره معاصر با اندیشه های امام خمینی(ره) و تدابیر حکیمانه رهبری در دنیا درخشیده است.
ایشان تصریح کرد: امروز باید انقلاب و دستاوردهای آن، به گفتمان غالب جامعه به ویژه نسل چهارم انقلاب‌ تبدیل شود.
فرماندار بوشهر با یاد آوری اینکه قبل از انقلاب عالی شهر وجود نداشته  ، این شهر را مولود انقلاب دانسته و افزود : بیان دستاوردها و خدمات انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته و تبیین و بازگو کردن آنها به نسل جدید و جوانان بسیار ضروری است.
فرماندار بوشهر با اشاره به فرارسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و شعار دهه فجر امسال ((افتخار به گذشته ، امید به آینده )) گفت: مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی این شهرستان خدمات و دستاوردهای چهل ساله نظام در راستای توسعه و محرومیت زدایی از منطقه را تشریح و تبیین کنند.
جمشیدی بیان داشت : انقلاب اسلامی امروزه یکی از حساس ترین دوره های خود را سپری می کند و در حالی که از سوی دشمنان آماج بیشترین هجمه ها و تجریم های ناجوانمردانه قرار گرفته، اقتدار و صلابت خود را در منطقه همچنان حفظ کرده است.
وی افزود: ملت ایران در حالی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را جشن می گیرند که در طول این مدت انواع تحریم ها، هجمه ها، توطئه های مختلف و جنگ تحمیلی را با ایستادگی و تبعیت از آرمان های امام و شهدا سرافرازانه پشت سرگذاشتند.
وی بیان کرد: حضور پرشور و حماسی ملت ایران در جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی پاسخ محکم و قاطعی به توطئه های دشمنان نظام است
فرماندار شهرستان به  مقوله مهم راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و افزود: همه ملت و مسئولان و دست اندکاران نظام باید دستاوردهای نظام را برای مردم تداعی کنند به طوریکه مهمترین هدف حضور حداکثری مردم می باشد و انشالله همه دست در دست هم در جهت پیشبرد اهداف نظام و آرمان ها وارزش های انقلاب بکوشیم

به روایت تصویر:

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد