قدم قدم تا حصول نتیجه 💢 جلسه حل مشکلات حمل و نقل عمومی شهرهای عالیشهر و چغادک به مرکز استان بوشهر   🌐 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر امروز جلسه ای با موضوع حل مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی که مهمترین اولویت دو شهر عالیشهر و چغادک است با مدیریت […]

قدم قدم تا حصول نتیجه
💢 جلسه حل مشکلات حمل و نقل عمومی شهرهای عالیشهر و چغادک به مرکز استان بوشهر

 

🌐 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر امروز جلسه ای با موضوع حل مشکلات ناوگان حمل و نقل عمومی که مهمترین اولویت دو شهر عالیشهر و چغادک است با مدیریت معاون عمرانی فرماندار بوشهر خانم قربانی و با حضور نمایندگان شهرداری ها و شورای اسلامی عالیشهر و چغادک در محل فرمانداری بوشهر برگزار گردید.

 

🔸 مشکلات و معضلات:
۱-  از سال ۹۴ هیچگونه یارانه ای بابت سرویس دهی به شهر های عالیشهر و چغادک به اتوبوسرانی بوشهر تعلق نگرفته است و این موضوع علت اصلی قطع برخی مواقع سرویس دهی اتوبوس ها بوده است.
۲-  هر دستگاه اتوبوس بابت نگهداری و تعمیرات نیاز به هزینه بالایی می باشد.
۳- نداشتن استاندارد و حجم بالای مسافر در حین جابه جایی که باعث بروز مشکلات مختلف از جمله جریمه شدن از طرف راهور گردیده است.

 

🔸 مصوبات:
۱- تعیین گردید هر شهرداری برنامه ریزی و طرح های پیشنهادی خود را به دفتر فرمانداری بوشهر تحویل نماید.
۲- سبا توجه به بالا بودن قیمت هر دستگاه اتوبوس که سهم عالیشهر حداقل بالغ بر ۸میلیارد تومان نیاز به خرید اتوبوس را دارد و تامین این بودجه از عهده شهرداری عالیشهر خارج است.

 

🔸🔸 نتیجه:
طرح های پیشنهادی بررسی و اقدامات لازم جهت حل مشکلات مردم با نظارت فرمانداری بوشهر و استانداری در دستور کار قرار خواهد گرفت و تصمیم نهایی با در نظر گرفتن اولویت رفاه حال شهروندان اتخاذخواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی عالیشهر

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد