به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر:جلسه هم اندیشی ساماندهی تیم فوتبال بزرگسالان عالیشهر جهت شرکت در لیگ استان با حضور دکتر قائدی شهردار، زنده بودی رئیس شورای اسلامی شهر ومدیران  برخی از باشگاههای فوتبال عالیشهر در شهرداری  برگزار گردید.   قائدی شهردار عالیشهر با بیان اینکه خود یک فرد فوتبالی و […]

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر:جلسه هم اندیشی ساماندهی تیم فوتبال بزرگسالان عالیشهر جهت شرکت در لیگ استان با حضور دکتر قائدی شهردار، زنده بودی رئیس شورای اسلامی شهر ومدیران  برخی از باشگاههای فوتبال عالیشهر در شهرداری  برگزار گردید.

 

قائدی شهردار عالیشهر با بیان اینکه خود یک فرد فوتبالی و علاقمند به تیمداری می باشد گفت:در نظر دارد امتیاز لیگ استان یا شهرستان را برای یکی از تیم های دارای اساسنامه عالیشهر بخرد و با حمایت همه جانبه خود از این تیم باعث ایجاد شور و نشاط در جوانان عالیشهرگردد.

وی در ادامه تاکید کرد: تیمهای دارای اساسنامه، طرح توجیهی خود را آماده و تحویل شهرداری نمایند تا نسبت به انتخاب تیم مستعد تر و دارای امکانات و ظرفیت بیشتراقدام شود.

محسن زنده بودی رئیس شورای اسلامی عالیشهرگفت: هرچند تیمداری از وظایف ذاتی شهرداری نمی باشد اما اثرات مثبت آن می تواند به شهرداری در رسیدن به اهداف فرهنگی واجتماعی خود کمک کند.

در ادامه حاضرین درجلسه نیز به بحث و تبادل نظر پرداختند و ضمن تقدیر از اقدام شهردار عالیشهر خواستار حمایت واقعی و همه جانبه ایشان از تیم منتخب شدند.

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد