به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر: شهردار عالیشهر ضمن عرض خیرمقدم به سرگرد رضایی رحیمی، رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر و جناب سروان قاسمی فرد فرمانده پایگاه راهور عالیشهر از خدمات و همکاری راهور شهرستان و شهر عالیشهر تقدیر کرد و افزود حضور پرسنل راهور  باعث امنیت و آرامش شهروندان می […]

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر: شهردار عالیشهر ضمن عرض خیرمقدم به سرگرد رضایی رحیمی، رئیس پلیس راهور شهرستان بوشهر و جناب سروان قاسمی فرد فرمانده پایگاه راهور عالیشهر از خدمات و همکاری راهور شهرستان و شهر عالیشهر تقدیر کرد و افزود حضور پرسنل راهور  باعث امنیت و آرامش شهروندان می گردد.

ایشان با بیان اینکه عالیشهر در خصوص سرویس مدارس عملکرد مطلوبی  در سطح استان دارد گفت : اگر تعداد نیروهای راهور افزایش یابد و کلاسهای آموزشی برای رانندگان برگزار شود نتیجه مطلوب تر  و آرامش خانواده ها بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه نصب تابلوهای راهنمایی  در سطح شهر در حال انجام است افزود : امیدواریم پلیس راهور همچون گذشته  در کنترل و ساماندهی وضعیت ترافیکی  مسیر منتهی به بازار هفتگی با ما همکاری نماید.

جناب سرگرد رضایی رحیمی رئیس پلیس راهور شهرستان با تأکید بر اهمیت مهندسی ترافیکی گفت : پلیس راهور در حوزه برقراری امنیت ترافیکی با شهرداری ها همکاری دارد و مشکلات ترافیکی شهرها را شناسایی و به شهرداری ها اعلام می نماید.

وی با بیان اینکه پایگاه راهور عالیشهر دارای چارت سازمانی نمی باشد افزود: این پایگاه در راستای همکاری و مساعدت به مدیریت شهری تأسیس گردیده و از شهرداری انتظار همکاری داریم هرچند شهرداری عالیشهر همواره با ما همکاری خوبی داشته است.

همچنین افزود: طی ماه اخیر شناسنامه ترافیکی عالیشهر تهیه و جهت اجرا به شهرداری عالیشهر تحویل داده خواهد شد.

وی با اشاره به بازار هفتگی عالیشهر گفت: در این روز سفرهای بیشتری به عالیشهر صورت می پذیرد و باید تمهیدات ترافیکی لازم دیده شود.

در پایان ایشان از نقاط حادثه خیز عالیشهر همچون وردی شهر از سمت جاده بنه گز و میدان جمهوری بازدید کرد.

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد