زمانبندی خدمات رسانی اتوبوس های مسیر عالیشهر به بوشهر و بلعکس *خبر تکمیلی ایستگاه مرکزی اتوبوس* به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، با توجه با راه اندازی ایستگاه مرکزی اتوبوس و شروع بکار آن از شنبه مورخ ۲/۴/۹۷ به استحضار می رساند که ۷ دستگاه اتوبوس وظیفه حمل و نقل و […]

زمانبندی خدمات رسانی اتوبوس های مسیر عالیشهر به بوشهر و بلعکس

*خبر تکمیلی ایستگاه مرکزی اتوبوس*

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر، با توجه با راه اندازی ایستگاه مرکزی اتوبوس و شروع بکار آن از شنبه مورخ ۲/۴/۹۷ به استحضار می رساند که ۷ دستگاه اتوبوس وظیفه حمل و نقل و جابجایی مسافرین را بدین نحو انجام می دهند.

🔹🔹🔹🔹🔹🔹👇

* تردد اتوبوس های درون شهری هر ۱۵ دقیقه.

* تردد اتوبوس های برون شهری هر ۳۰ دقیقه .

 2 دستگاه اتوبوس  ساعت ۶ وارد شهر شده که یک دستگاه در فازهای ۲ و ۳ و یک دستگاه ۱ و ۴ مسافرین را سوار کرده و به سمت بوشهر حرکت می کنند.

…………………………

 2 دستگاه اتوبوس  ساعت ۶:۲۰ عملیات فوق را همان نحو انجام می دهند.

…………………………

یک دستگاه اتوبوس  ساعت ۶:۴۵ در کلیه فازهای عالیشهر، مسافرین را سوار و به سمت بوشهر حرکت می کند.

…………………………

 2 دستگاه اتوبوس نیز از ساعت ۷، فقط وظیفه جابجایی مسافرین را از فازهای(۲ و ۳) و فازهای (۱ و ۴) به عهده دارند. یعنی از ساعت ۷ به بعد اتوبوسهای فوق الذکر( ۲ دستگاه ) مسافرین را از فازهای (۲ و ۳ )و (۱ و ۴) بطور جداگانه سوار و به ایستگاه مرکزی آورده تا اتوبوس های مستقر در ایستگاه مرکزی، مسافرین را سوار و به سمت بوشهر حرکت کنند.

ضمنا با توجه به مسیر حرکت اتوبوسها و بمنظور ساماندهی و کاهش تاخیر،برخی ایستگاهها از قبیل ایستگاه خیابان شهید رجایی( سردار)، ایستگاه مدرسه ام سلمه و ایستگاه روبروی آتش نشانی حذف می گردد.

 

*امیدواریم که با همراهی مردم شریف عالیشهر سرویس دهی مناسبی صورت گیرد* .

 

 

*روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر عالیشهر*

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد