کد خبر : 15165 تاریخ انتشار: 1394/3/8
معاون امور عمرانی بوشهر گفت: درآزمون استخدامی شهرداری‌های استان بوشهر661 نفر شرکت کرده‌اند که 80 نفرآنان در 7 شهرداری استخدام می‌شوند

66

معاون امور عمرانی بوشهر گفت: درآزمون استخدامی شهرداری‌های استان بوشهر661 نفر شرکت کرده‌اند که 80 نفرآنان در 7 شهرداری استخدام می‌شوند.
 

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سیدمحمدحسن باستی در بازدید از حوزه‌های امتحانی آزمون استخدامی شهرداری‌های استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر 37 شهرداری در ارائه خدمات گوناگون شهری به شهروندان فعالیت می‌کنند.
 
وی با اشاره به اینکه درآزمون استخدامی شهرداری‌های استان بوشهر661 نفر شرکت کرده‌اند تصریح کرد: این افراد برای استخدام در 7 شهرداری استان بوشهر درآزمون در رشته‌های گوناگون شرکت کرده‌اند.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه این استخدامی برای توانمندسازی بدنه شهرداری‌ها انجام شده است گفت: با توجه به جایگاه مهم شهرداری‌ها در ارائه خدمات به شهروندان، نیروهای این شهرداری‌ها توانمند و بدنه حوزه‌های خدماتی و عمرانی آنها تخصصی می‌شود.
 
باستی با بیان اینکه 80 نفر نیروی جدید و جوان به بدنه شهرداری های استان بوشهر افزوده می‌شود بیان کرد:  30 نفر ازاین افراد در شهرداری‌ بوشهر، 16 نفر در شهرداری عالی‌شهر، 26 نفر در شهرداری برازجان و 8 نفر در سه شهرداری شنبه، سیراف و دیر استخدام می‌شوند.
 
وی با اشاره به نقش مهم و موثرشهرداری‌ها در ارائه خدمات به شهروندان گفت: چهره شهرهای استان بوشهر زیبنده مردم این شهرها نیست که در این راستا امسال تحولات مهمی در عمران و زیبا سازی شهرها انجام می‌شود.
 
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه سال قبل 30 درصد کل اعتبارات عمرانی استان بوشهر به 37 شهرداری استان بوشهر تزریق شد بیان کرد: سال قبل 350 میلیارد تومان  برای اجرای طرح‌های عمران شهری به 37 شهرداری استان بوشهر تخصیص یافت.
 
باستی افزود: امسال نیز اعتبارات حوزه عمران شهری برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و رفاه آنان افزایش می‌یابد.


 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد