استاندار بوشهر گفت: تا پایان دوره مالی یکساله جاری و تاپایان تیرماه ماه سال آینده اعتبارات شهرداری‌ها نسبت به سال گذشته تا سقف 2.5 برابر افزایش می‌یابد.     به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  دکترمصطفی سالاری در همایش شهرداران […]

 

 

استاندار بوشهر گفت: تا پایان دوره مالی یکساله جاری و تاپایان تیرماه ماه سال آینده اعتبارات شهرداری‌ها نسبت به سال گذشته تا سقف 2.5 برابر افزایش می‌یابد.
 
 
به گزارش  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی عالیشهر و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر،  دکترمصطفی سالاری در همایش شهرداران استان بوشهربه میزبانی شهرداری عالیشهر  ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) با تاکید بر توجه به زیبایی و منظر شهری در تعریف پروژه‌ها توسط شهرداریها اظهار داشت: شهرداری‌ها عدالت و پراکندگی متوازن پروژه‌های شهری در تمام محلات را در برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های توسعه شهری را در راس امور قرار دهند.
 
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام وروز و آغاز مسافرت‌های نوروزی  به استان بیان کرد: انتظار می‌رود شهرداریها در تمام شهرهای استان با برنامه ریزی دقیق و باقوت به استقبال مهمانان و گردشگران در ایام نوروز بروند.
 
استاندار بوشهر با تاکید بر برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای گردشگران و مسافران در ایام نوروز در شهرهای استان توسط شهرداریها افزود: شهرداریها درشهرهایی که به واسطه ساحلی بودن و وجود ظرفیت‌های جذاب، گردشگر بیشتری به آنجا مسافرت می‌کند باید به دنبال تهیه مکانیزمی برای کسب درآمد از این ظرفیت‌ها باشند.
 
دکترسالاری با تاکید بر تصویب طرح‌های توسعه شهری منطبق بر صرفه و صلاح مردم در شهرداری‌ها گفت: در مصوبات کمیسیون ماده 5 از تغییر کاربری فضای سبز، اماکن عمومی و پارکینگ و اصول طرح‌های جامع و تفضیلی که زندگی و آینده شهروندان به آنها بستگی دارد جلوگیری می‌شود.
 
وی با تاکید از صیانت از ضوابط و مقررات در مصوبات کمیسیونهای شهرسازی افزود: در شهرداری تسامح و عدم برخورد با متخلفان سبب تکرار تخلف می‌شود پس باید به شایستگی برنامه ریزی کرد تا قانون را اجرا کنیم.
 
استاندار بوشهر بر کیفیت بخشی آموزش و نهادینه کردن فرهنگ شهر و شهروندی در تمام نقاط استان تاکید کرد و گفت: شهرداران باید نقش فرهنگی‌تری در اداره شهرها داشته باشند.
 
وی فعالیت فرهنگی را برگزاری مراسم و خرید و تهیه امکانات ندانست و تصریح کرد: حمایت معنوی از کارهای فرهنگی و هنری، هنرمندان، معلمان، دانش‌آموزان نخبه و ممتاز استان از اهمیت زیادی برخوردار است که شهرداری‌ها باید فعالیت‌های فرهنگی خود را به این سمت معطوف کنند.
 
دکترسالاری حمایت و کیفیت بخشی آموزش و پرورش و فرهنگیان را مهمتر از احداث فضاهای اموزشی دانست و گفت: از تمام دانش‌آموزان نخبه و ممتاز شهرهای مختلف تقدیر می‌شود.
 
وی افزود: شهرداری‌ها باید تلاش کنند که فضای استان را به فضایی فرهنگی و آموزشی تبدیل کنند.
 
استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های عمران شهری گفت: با تخصیص اعتبارات لازم به شهرداری‌ها طرح‌های عمرتن شهری افزایش یافته بگونه‌ای که چهر بیشتر شهرهای این استان تغییر یافته است.
 
دکترسالاری با اشاره به الویت بندی پروژه‌های عمرانی شهرداریها متناسب با نیاز مردم اظهار داشت: تا پایان دوره مالی یکساله جاری و تاپایان تیرماه ماه سال آینده اعتبارات شهرداری‌ها نسبت به سال گذشته تا سقف 2.5 برابر افزایش می‌یابد.
 
انتهای پیام/

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد