عالیشهر، رنگ و نوای انقلاب با مجموعه برنامه های فرهنگی ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی    در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران از ۱۲ بهمن ماه با حضور مسئولان شهری و شماری از شهروندان در عالیشهر  با دایر نمودن نمایشگاه دهه فجر آغاز بکار کرد. شهردار عالیشهر در حاشیه این آیین اظهار داشت: […]

عالیشهر، رنگ و نوای انقلاب با مجموعه برنامه های فرهنگی ورزشی دهه فجر انقلاب اسلامی

 

 در چهل و یکمین فجر انقلاب اسلامی ایران از ۱۲ بهمن ماه با حضور مسئولان شهری و شماری از شهروندان در عالیشهر  با دایر نمودن نمایشگاه دهه فجر آغاز بکار کرد.

شهردار عالیشهر در حاشیه این آیین اظهار داشت: در این جشنواره به مناسبت چهل و یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مجموعه برنامه های در شهر با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام خامنه ای (مدظله العالی) و حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب کبری (س) برگزار می‌شود.

 

مهدی قائدی افزود: برنامه‌های این جشنواره به نحوی اجرایی شده تا اقشار مختلف جامعه در رده های سنی بتوانند در نقاط مختلف شهر در برنامه‌ها مشارکت داشته باشند.

 

وی ادامه داد: برنامه‌ها با رویکرد فرهنگی، ملی مذهبی، ورزشی و اجتماعی تعریف شده و در عمده برنامه‌ها  جوانان و مجموعه های فرهنگی  هنری، مذهبی و ورزشی در محوریت هستند.

 

قایدی افزود: مسابقات ورزشی در رشته‌های فوتبال، والیبال ساحلی، شنا، بازی های بومی و محلی،  نشست‌های بصیرتی (در تمامی مساحد سطح شهر) از جمله برنامه‌های جشنواره چهل و یکمین فجر انقلاب در شهر عالیشهر است‌.

 

وی یادآور شد: در سومین  روز از برگزاری مجموعه برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی،جشنواره غذا و شیرینی پزی با حضور بیش از ۷۰ بانوی عالیشهر برگزار که به ۱۲ نفر برتر بن خرید کالا هدیه انقلاب و به سایر شرکت کنندگان نیز جوایز فرهنگی اهداء شد.

قایدی اضافه کرد: نمایشگاه فجر انقلاب نیز شامل غرفه‌هایی همچون صنایع دستی، بهداشت و سلامت، مشاور خانواده، کتابخانه عمومی شهدا گمنام(همراه با ثبت عضویت رایگان) و مطبوعات تا پایان دهه فجر در پارک جنگلی ( تلویزیون شهری ) برپا است.

 

وی گفت: در این نمایشگاه تصاویری گوناگونی پیرامون تاریخ انقلاب اسلامی، شهدا مدافع حرم، مسایل سیاسی روز منطقه و مطبوعات انقلاب در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

قائدی افزود: در آستانه چهلمین روز شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی فراخوان مسابقه ‌”دل نوشته‌ای برای سردار‌” ویژه دانش آموزان منتشر شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اظهار کرد: در اسفندماه امسال نیز با هدف ایجاد پیوست اجتماعی و نمایش همزیستی مسالمت آمیز  اقوام مختلف در شهر عالیشهر، چهارمین جشنواره اقوام ایرانی در عالیشهر برگزار می‌شود.

 

 

 

برچسب ها:
مطلب قبل و بعد
مطالب مشابه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد